Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Wiec tak. Jest to projekt/wizualzacja dobudowki do domu juz istniejacego. W zasadzie jest to bardziej traktowane jako nauka 3ds i renderingu niz wykonawczy projekt takze prosze o ogolna ocene i wrazenia. Moze bedzie bedzie lagodniej jak napisze ze to moj pierwszy raz, ale wytykajcie wszystkie bledy to moze sie naucze i bedzie pozniej lepiej. Zdaje sobie sprawe ze jest troche pusto ale juz nie chcialem tam wstawiac zadnych ozdobnikow. Vray, rendering okolo 1,5godz. bo robiony na raty troche poprawiony w ps.

 

Jedno pytanie jak zrobic ladnie wygladajace kwiaty na skarpe przed dom?

 

pozdr.

 

na podjezdzie jest kostka 3kolory z duzym bumpem ale sie zlewa ??

 

 

 

 

cam1final6od.jpg

gg

 

cam2final6wx.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

domek miodzio

co do wizualizacji to glownie chyba trawa, to cos zielone (kamien?) na schodach, skarpa i chyba cos z proporcjami nie tak (okna / drzwi balkonowe) ?

Napisano

Troche czerstwy. Drażni ta monotonna trawa, kolorki troche kreskówkowe. Otoczenie średnie. Domek może być, tylko ta dachówka razi kolorem. Ogolnie nie najgorzej, ale wygląda jak scenografia z "Misia Kolargola".

Napisano
  • Autor

Wlasnie o to chodzilo - dz. Juz tak krecilem kolorami ze sam nie wiedzialem co chce osiagnac :) . Chcialem dobrze a wyszlo jak zwykle.

 

Co do okna balkonowego to wymiary sa dobre tylko powinien byc podniesiony poziom "ziemi" [to mi ucieklo] i wtedy by to wygladalo, Te okna w wypuscie sa w rzeczywistosci b. durze - ale racja nie wyglada to teraz dobrze.

 

To zielone to moze byc hmmmm trawka miedzy kostkami zeby nie bylo zbyt monotonnie:)

 

A tu moze sa lepsze. Pozdr.

12uu.jpgcam21wb.jpg

Napisano

no cześć jak na vraya to nieco cimno tu i tam (w ustawieniach rendrera zwiększ nieco color mapping - dark multiplayer i bright multiplayer) środek bym nieo rozjaśnił tzn na ściany wewn nakładaj materiał biały a na niego jeszcze modyfikatkor wrapper vray coś tam.aha no i jakąś kostkę na honiczek by się przydało:)

Napisano

scena jest ciemna bo niebo jest ciemne. ja daje często prawie białe, dodaje to więcej realizmu niż takie niebieściutkie bajkowe. Troche parametrami też trzeba rozjaśnić. A trawa dalej wygląda jak wykładzina. Możesz dodać obróbke blacharską komina i jakiś cokolik, teraz ściana zaczyna się równo z grunten a tak pewnie nie będzie.

Napisano

ee... domek pięknota :D

 

a renderki fajniutkie :D jak to oswietlales?? hdri czy zwykle gi ??

Napisano
  • Autor

zwykle gi z target direct jako slonce bez hdri - jakos tak wyszlo:)

pozdr.

Napisano

wow! to lubie :-D v-ray? koniecznie zmien teksture podmurowki, trawa biedna ale moze byc /w moich renderkach to ona najbrdziej muli procesor, wiec zawsze ja olewam/,wiecej swiatla daj, beda jeszcze jakies rendery?...

Napisano
  • Autor

tak v-ray. co do kolejnych renderow to nie planuje, ale przy nastepnnym uwzglednie wszystkie uwagi. co do trawy to jest tak jak piszesz [oo79] w pewnym momecie nie wiedzialem co robie trawe czy domek:).

 

pozdr.

Napisano

Niebo mi jak najbardziej odpowiada - pozatym jak mniemam to wizualka dla konkretneog klienta a tych zazwyczaj interesuja bajkowe wizualki a nie awangardowe... zastrzezenia tylko do cienia, przy takim oswietleniu bylby ciemniejszy tznw iekszy kontrast wby wystapil.

Napisano

sztucznie. chyba za mało światłocienia. Choinki to u Ciebie czarne plamy. Kolory właśnie przez światło mało atrakcyjne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności