Napisano 19 Luty 200619 l Witam Wiec tak. Jest to projekt/wizualzacja dobudowki do domu juz istniejacego. W zasadzie jest to bardziej traktowane jako nauka 3ds i renderingu niz wykonawczy projekt takze prosze o ogolna ocene i wrazenia. Moze bedzie bedzie lagodniej jak napisze ze to moj pierwszy raz, ale wytykajcie wszystkie bledy to moze sie naucze i bedzie pozniej lepiej. Zdaje sobie sprawe ze jest troche pusto ale juz nie chcialem tam wstawiac zadnych ozdobnikow. Vray, rendering okolo 1,5godz. bo robiony na raty troche poprawiony w ps. Jedno pytanie jak zrobic ladnie wygladajace kwiaty na skarpe przed dom? pozdr. na podjezdzie jest kostka 3kolory z duzym bumpem ale sie zlewa ?? gg
Napisano 19 Luty 200619 l domek miodzio co do wizualizacji to glownie chyba trawa, to cos zielone (kamien?) na schodach, skarpa i chyba cos z proporcjami nie tak (okna / drzwi balkonowe) ?
Napisano 20 Luty 200619 l Troche czerstwy. Drażni ta monotonna trawa, kolorki troche kreskówkowe. Otoczenie średnie. Domek może być, tylko ta dachówka razi kolorem. Ogolnie nie najgorzej, ale wygląda jak scenografia z "Misia Kolargola".
Napisano 20 Luty 200619 l Autor Wlasnie o to chodzilo - dz. Juz tak krecilem kolorami ze sam nie wiedzialem co chce osiagnac :) . Chcialem dobrze a wyszlo jak zwykle. Co do okna balkonowego to wymiary sa dobre tylko powinien byc podniesiony poziom "ziemi" [to mi ucieklo] i wtedy by to wygladalo, Te okna w wypuscie sa w rzeczywistosci b. durze - ale racja nie wyglada to teraz dobrze. To zielone to moze byc hmmmm trawka miedzy kostkami zeby nie bylo zbyt monotonnie:) A tu moze sa lepsze. Pozdr.
Napisano 22 Luty 200619 l no cześć jak na vraya to nieco cimno tu i tam (w ustawieniach rendrera zwiększ nieco color mapping - dark multiplayer i bright multiplayer) środek bym nieo rozjaśnił tzn na ściany wewn nakładaj materiał biały a na niego jeszcze modyfikatkor wrapper vray coś tam.aha no i jakąś kostkę na honiczek by się przydało:)
Napisano 23 Luty 200619 l scena jest ciemna bo niebo jest ciemne. ja daje często prawie białe, dodaje to więcej realizmu niż takie niebieściutkie bajkowe. Troche parametrami też trzeba rozjaśnić. A trawa dalej wygląda jak wykładzina. Możesz dodać obróbke blacharską komina i jakiś cokolik, teraz ściana zaczyna się równo z grunten a tak pewnie nie będzie.
Napisano 26 Luty 200619 l ee... domek pięknota :D a renderki fajniutkie :D jak to oswietlales?? hdri czy zwykle gi ??
Napisano 1 Marzec 200619 l Autor zwykle gi z target direct jako slonce bez hdri - jakos tak wyszlo:) pozdr.
Napisano 1 Marzec 200619 l wow! to lubie :-D v-ray? koniecznie zmien teksture podmurowki, trawa biedna ale moze byc /w moich renderkach to ona najbrdziej muli procesor, wiec zawsze ja olewam/,wiecej swiatla daj, beda jeszcze jakies rendery?...
Napisano 3 Marzec 200619 l Autor tak v-ray. co do kolejnych renderow to nie planuje, ale przy nastepnnym uwzglednie wszystkie uwagi. co do trawy to jest tak jak piszesz [oo79] w pewnym momecie nie wiedzialem co robie trawe czy domek:). pozdr.
Napisano 3 Marzec 200619 l Niebo mi jak najbardziej odpowiada - pozatym jak mniemam to wizualka dla konkretneog klienta a tych zazwyczaj interesuja bajkowe wizualki a nie awangardowe... zastrzezenia tylko do cienia, przy takim oswietleniu bylby ciemniejszy tznw iekszy kontrast wby wystapil.
Napisano 17 Wrzesień 200618 l sztucznie. chyba za mało światłocienia. Choinki to u Ciebie czarne plamy. Kolory właśnie przez światło mało atrakcyjne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto