Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio wymodelowalem sobie w ramach treningu taki bagnet. W zamierzeniu, mial pasowac do widoku w pierwszej osobie (ma 743 tri, chyba sie miesci w limitach, prawda?), np. w hl-2. Na razie ma tylko jedna mape 512, ale mam w planach zrobic jeszcze bump i specular. Tylko mam do was pytanie, w zalaczniku dalem zblizenie na jedno miejsce, w ktorym nie umiem dac sobie rady z mapowaniem... Macie moze jakies pomysly jak to dobrze zmapowac, tak zebym nie musial malowac niekoniecznie naturalnie wygladajacych przetarc do bialosci?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm całość wygląda dość przeciętnie, texturka wygląda fajnie ale uv mapka jest niekompletnie ułożona szczególnie na ostatnim renderze to widać

a sam model mógłby być bardziej zoptymalizowany.

Ogólnie mówiąc nie jest źle :] pracuj dalej pozdro

Gość Marioza
Napisano

według mnie to raz ze mozna by sieknac troche poly bo są zbędne, dwa kolor ostrza wpada w brązowy odcien , wydaje mi sie ze bardzeij wskazany byłby "srebry"czyli jaies szarosci z domieszką delikatną niebieskiego lub włąsnie zastąpis odcien brązu niebieskawym, rekojeść a w zasadzie textura tez jakos tak za intesywna kolorystycznie i jakos te słoje mi nie leżą, nie wiem czy oryginalnie w takich bagnetach słoje układja sie pozimo jesli tak to moze jakis inna textura polepszyla by tu sprawa, no i nie zauvałkowane miejsca ale to chyba wiesz sam : )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności