latarnik Napisano 23 Luty 2006 Share Napisano 23 Luty 2006 Ostatnio wymodelowalem sobie w ramach treningu taki bagnet. W zamierzeniu, mial pasowac do widoku w pierwszej osobie (ma 743 tri, chyba sie miesci w limitach, prawda?), np. w hl-2. Na razie ma tylko jedna mape 512, ale mam w planach zrobic jeszcze bump i specular. Tylko mam do was pytanie, w zalaczniku dalem zblizenie na jedno miejsce, w ktorym nie umiem dac sobie rady z mapowaniem... Macie moze jakies pomysly jak to dobrze zmapowac, tak zebym nie musial malowac niekoniecznie naturalnie wygladajacych przetarc do bialosci? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 23 Luty 2006 Share Napisano 23 Luty 2006 Hmm całość wygląda dość przeciętnie, texturka wygląda fajnie ale uv mapka jest niekompletnie ułożona szczególnie na ostatnim renderze to widać a sam model mógłby być bardziej zoptymalizowany. Ogólnie mówiąc nie jest źle :] pracuj dalej pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 23 Luty 2006 Share Napisano 23 Luty 2006 detale metalu sa super, nie super sa natomiast fx switlne na nim i drewno rekojesci :\ ten element nawet bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 23 Luty 2006 Share Napisano 23 Luty 2006 drewno rękojeści to chyba najsłabsza część tekstury - metal fajno wygląda tylko ta sama uwaga co przedmówca - odbicia nie do końca udane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 23 Luty 2006 Share Napisano 23 Luty 2006 według mnie to raz ze mozna by sieknac troche poly bo są zbędne, dwa kolor ostrza wpada w brązowy odcien , wydaje mi sie ze bardzeij wskazany byłby "srebry"czyli jaies szarosci z domieszką delikatną niebieskiego lub włąsnie zastąpis odcien brązu niebieskawym, rekojeść a w zasadzie textura tez jakos tak za intesywna kolorystycznie i jakos te słoje mi nie leżą, nie wiem czy oryginalnie w takich bagnetach słoje układja sie pozimo jesli tak to moze jakis inna textura polepszyla by tu sprawa, no i nie zauvałkowane miejsca ale to chyba wiesz sam : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się