Skocz do zawartości

postać 3d: głowa czlowieka (no w polowie czlowieka)


Gość Aki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

tak ogladam to forum od dluzszego czasu,ale jakos nie mialem odwagi wklejac swoich wypocin, ale wkoncu sie zdecydowalem, sam widze jeden blad (chodzi o sam model ze ma dziwne jakby rysy na glowie,ale to blad przy exportowaniu do innego programu, niestety maxa 8 nie posiadam aby prawidlowo mi to przechwycil ;o)

no ale mowcie co sadzicie (niestety narazie nie moge dalej isc z tym modelem, poniewaz padla mi kosc ramu i mam 256 na pokladzie,wiec kazdy wie ze jak model ma duzo polysow to max wymieknie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

no wlasnie mowie ze to jest WIP..;) (chodzi o te paski na glowie,mialy byc metalowe,ale niemoge nic zrobic teraz bo glowa ma dosc duzo polysow) jezeli chodzi o brode to wlasnie taka miala byc bo takie bylo zamierzenie, uszy to prawda mozna je poprawic. Czekam konstruktywna krytyke, poniewaz to jest chyba najwazniejsze (a wlasnie base mesh jest z maxa,a potem zbrushowane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowr to zalezy do czego wykorzystujesz zbrusha, mi aqrat totalnie przypasil poniewaz jest mega latwy w oblsudze a moze osiagnac kapitalne efekty, jezeli wiesz jak na nim pracowac oczywiscie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności