Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak spowodować zeby przy animowaniu nogi postaci byly w tym samym miejscu. Jest to zwiazane z pivot points czy z kinematyką? Szukałem w helpie ale u mnie z angielskim nie za dobrze. Dziekuje i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hemmmm ee hemm troszke nie rozumiem pytania ale jak masz dobrze zrobione kosciu i punkty odwrotej kinematyki to jak ruszasz noga to nie powinna reszta ciala sie ruszac...

Napisano

Nie,nie. Kości mam ok bo to biped. Chodzi o to ze jak steruje miednicą (pivot points) to zeby nogi staly w tym samym miejscu a cala postać poruszala sie wzgledem nog.

Napisano

hmmmm

bipeda w ten sposob sie nie animuje, zeby go ruszyc z miejsca uzywasz śladów (footstep) . radze znaleśc sobie jakiegos tutka, albo przejrzec dokumentacje CS tam jest to ladnie opisane.

Napisano
hmmmm

bipeda w ten sposob sie nie animuje, zeby go ruszyc z miejsca uzywasz śladów (footstep) . radze znaleśc sobie jakiegos tutka, albo przejrzec dokumentacje CS tam jest to ladnie opisane.

heh nie koniecvznioe rownie dobrze go mozna animowac poklatkowo ....co daje znacznie lepszy efekt od automatycznego footstepa :)...zreszta nie koniecznie biped musi chodzic moze robic tez znacznie ciekawsze dla bipeda rzeczy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności