Kolas Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 Jak spowodować zeby przy animowaniu nogi postaci byly w tym samym miejscu. Jest to zwiazane z pivot points czy z kinematyką? Szukałem w helpie ale u mnie z angielskim nie za dobrze. Dziekuje i pozdrawiam.
rowr Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 hemmmm ee hemm troszke nie rozumiem pytania ale jak masz dobrze zrobione kosciu i punkty odwrotej kinematyki to jak ruszasz noga to nie powinna reszta ciala sie ruszac...
Kolas Napisano 27 Luty 2006 Autor Napisano 27 Luty 2006 Nie,nie. Kości mam ok bo to biped. Chodzi o to ze jak steruje miednicą (pivot points) to zeby nogi staly w tym samym miejscu a cala postać poruszala sie wzgledem nog.
Ser Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 hmmmm bipeda w ten sposob sie nie animuje, zeby go ruszyc z miejsca uzywasz śladów (footstep) . radze znaleśc sobie jakiegos tutka, albo przejrzec dokumentacje CS tam jest to ladnie opisane.
rowr Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 hmmmm bipeda w ten sposob sie nie animuje, zeby go ruszyc z miejsca uzywasz śladów (footstep) . radze znaleśc sobie jakiegos tutka, albo przejrzec dokumentacje CS tam jest to ladnie opisane. heh nie koniecvznioe rownie dobrze go mozna animowac poklatkowo ....co daje znacznie lepszy efekt od automatycznego footstepa :)...zreszta nie koniecznie biped musi chodzic moze robic tez znacznie ciekawsze dla bipeda rzeczy :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się