Skocz do zawartości

Architektura - dom parterowy


nitoprek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Co tu dużo mówić: wszystko kiepsko (nad projektem można by podyskutować). Rendery bardzo słabe, materiały też. Szczeliny w tarasie tak duże że noga człowieka wpadnie do środka. Kolory nieprzyjemne. Sporo błędów budowlanych. Musisz nad tym jeszcze posiedzieć. Zamiast robienia otoczenia na siłę, zrób na szarym podkładzie. Zamiast vraya z kiepskimi ustawieniami daj scanline i skylight z siłą 1,3 a wyjdzie o niebo lepiej.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee swiatlo i materialy sa do kitu...samochod jest maksymalnie ciemny a chyba raczej nie powinien krzesla wygladaja troche jak biala plama ....no troszke skrzywdziles vraya no ale co kazdy sie uczy :) powodzenia zycze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzywdzic to malo powiedziane... zaczolem stosowac naraz kilka sposoboow oswietlania :D zeby wszystko przetestwowac... hhm... pomijajac dach to co pierwsze kwalifikujecie do wymiany.. co myslicie o drewnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra... to prosze o jedno skupmy sie na obrazku 1...

 

co zrobic naprzyklad z drewnem... tam jest teksturka prawie 2mb... wiec co zrobic w ustawiniach zeby sie to lepiej prezentowalo...

 

bo jezeli oswietlewnie chodzi to juz wiem... mam wroocic do przedszkola :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, kilka porad:

1.jeśli idzie o oświetlnie sceny to rób sobie miliony próbk manej jakości minimalnej rozdzielczości(skoro używasz vraya to w zakłace global settings jest opja overright mtl wsaw sobie tam zwykły szary materiał nie będziesz musiał zamieniac wszystkih już istniejąyh materiałów w scenie a ustawienia światła w szarościach wystarczą i szybko się liczą)

2. dbaj o szczegółowość modelu chodzi mi np o takie deskowanie myślę że zamiast męczyć tą teksturę wymoeluj deskowanie łącznie ze sposobem mocowania na pewno będzie lepszy efkt

3. poszukaj sobie jakie ustawienia są do fajnego szkła

4. dbaj o to żeby nie było miejsc na renerze które są zbyt ciemne lub zbyt jasne (poszukaj sobie dobrego tutka dotyczącego vraya tam na pewno będzie coś o colormapingu)

5. do pracy bo wizualki to nie bułka z masłem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

huh... dzieki :D wkoncu jakis konkret :D wszystko oczywiscie przetestuje :D

 

co do color mappingu.. hmm... to jaka w koncu jest roznica miedzy linear... a exponential oprocz tego ze wychodzi wszystko jakos ciemniej... ktore do czego stosowac??

 

hehe :D prob to byly ze 2 miliony... wkoncu postanowilem sie was zapytac co i jak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewykorzyastana potęga vraya i samego maxa - teksturki porozcuiągane i jakieś niesterylne. Nie czuć materiału no i renderki wydają sie być przeswietlone - tyle ode mnie. Na architekturze sie nie znam ale tak mi się wydaje

pozdr

giorgione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności