Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Zastanawiam sie nad tym czy można za pomoca kości animować samolot glównie chodzi o smigło i koła zeby sie chowaly.Chodzi o to zeby póżniej mozna taki obiekt zaprogramować w directX, czy moze sa jakies łatwiejsze sposoby.

Obiekt robie dla znajomego i pierwszy raz będe brał sie za animacje na kościach więc jezeli to mozliwe prosze o wskazówki. :)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

takie rzeczy nie wymagaja zadnych kosci..wystarczy link..odpowiednio pivota umiescic w przypadku podwozia i wuala. Smiglo - autkey - rotate - i juz jest animacja. I mysle ze programowo takie obiekty mozna tez animowac bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności