Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Zastanawiam sie nad tym czy można za pomoca kości animować samolot glównie chodzi o smigło i koła zeby sie chowaly.Chodzi o to zeby póżniej mozna taki obiekt zaprogramować w directX, czy moze sa jakies łatwiejsze sposoby.

Obiekt robie dla znajomego i pierwszy raz będe brał sie za animacje na kościach więc jezeli to mozliwe prosze o wskazówki. :)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 747
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

takie rzeczy nie wymagaja zadnych kosci..wystarczy link..odpowiednio pivota umiescic w przypadku podwozia i wuala. Smiglo - autkey - rotate - i juz jest animacja. I mysle ze programowo takie obiekty mozna tez animowac bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności