dream_arts Napisano 3 Marzec 2006 Share Napisano 3 Marzec 2006 Witam Zastanawiam sie nad tym czy można za pomoca kości animować samolot glównie chodzi o smigło i koła zeby sie chowaly.Chodzi o to zeby póżniej mozna taki obiekt zaprogramować w directX, czy moze sa jakies łatwiejsze sposoby. Obiekt robie dla znajomego i pierwszy raz będe brał sie za animacje na kościach więc jezeli to mozliwe prosze o wskazówki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 3 Marzec 2006 Share Napisano 3 Marzec 2006 takie rzeczy nie wymagaja zadnych kosci..wystarczy link..odpowiednio pivota umiescic w przypadku podwozia i wuala. Smiglo - autkey - rotate - i juz jest animacja. I mysle ze programowo takie obiekty mozna tez animowac bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się