Ostap.hg Napisano 4 Marzec 2006 Share Napisano 4 Marzec 2006 Dopiero zacząłem bawić się w 3dsMaxie i mam pytanie: Jaki macie pomysł na wygładzanie krawędzi tego modelu?? Pytam, bo zauważyłem nieporządane wybrzuszenia na masce, których niemogę się pozbyć ręcznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 4 Marzec 2006 Share Napisano 4 Marzec 2006 hmm, coś mi się wydaje, ze ciężko będzie z tego uzyskać dobry model. Pokaż siatkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostap.hg Napisano 4 Marzec 2006 Autor Share Napisano 4 Marzec 2006 ok wiem że coś zwaliłem przy przednim błotniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 4 Marzec 2006 Share Napisano 4 Marzec 2006 zdaje sie ze masz zły rodzaj mesh smooth (chyba classic ) sprobuj zmienic na nurms albo cuś. ten ktory masz powoduje zwielokrotnienie krawędzi i kanciastość. ale to tylko przypuszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3,14-ter Napisano 4 Marzec 2006 Share Napisano 4 Marzec 2006 prawdopodobnie modelujesz za pomoca splineów i masz w modyfikatorze surface domyslną wartosc parametru steps w "patch topology" - 5 , zmień ja na 0 , jednoczesnie wszystkie vertexy w spline powinny byc ustawnione na corner lub wartosc parametru steps w rolecie interpolation powinna byc ustawnina na 0 - dopiero potem nadaj modyfikator meshsmooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostap.hg Napisano 4 Marzec 2006 Autor Share Napisano 4 Marzec 2006 Dzięki 3,14-ter o to mi chodziło, twoja porada jest super... OGROMNE DZIĘKI!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi