Napisano 7 Marzec 200619 l Cześć wszystkim! Z grafiką bawię się już troszke czasu (kubeczki, jajeczka, miecze świetlne, których NIKT nie chciałby oglądać ^^). Ale z maxem zacząłem się bawić dopiero niedawno. To jest pierwsza pracka w maxie. model nurms, render mental ray. Symetria kuleje, ale jak nauczyłem się radzić z tym problemem, to było juz po skończeniu tej grafiki, a już na prawde nie chciało mi się go (wilczka) dopieszczać :D. plz C&C
Napisano 8 Marzec 200619 l Co to?? Co to ma byc?? Rzyyyyyyyggggggggggg bleeeeeee (ciekawe kto LCD mi wyczysci ?? :D)!!!! Model ładny reszta lipna :P chyba łancuchy wiszą, a wilk to chyba jedna 2x kopie z mirorem?? Ale mam gadane :P Zmien materiał i zrób cos zeby ten wilk nie wyglądalł ja przecięty piłą spalinową a bedzie GIT :P Pozdr
Napisano 8 Marzec 200619 l BondziaQ model jest fajny i sie nie przejmuj tekstury są słabe i swiatło popracuj troszke nad tym . Co do wypowiedzi ASY2002 młoty na forum sie zdazają wiec polecam ignorowac pewnie jak zobaczy to Wielki brat to Bana dostanie ...BondziaQ witam na forum 8-)
Napisano 8 Marzec 200619 l ASY2002- twoja wypowiedź była conajmniej prymitywna. BondziaQ- proszę o siateczke:]
Napisano 8 Marzec 200619 l Popieram : ) Modelik fajny popracuj na materiałami i ujęciem, żeby się nie zmarnował. Do tego jakiś porządny rander bo to chyba scanline jest : ) ASY2002Wejź sobie chłopie meliske zrób, wyłącz muze usiądź w fotelu i zastanów się nad sobą : )
Napisano 8 Marzec 200619 l Teksturki to rzeczywiście nic szczególnego, bo zwykłe srebro z tutka i własna zabawa z wirem (oczodoły). render - racja, słaby ale w tej pracy skupiłem się głównie na modelu. model - ten efekt 'przecięcia' to po prostu pozostałość po źle ulokowanym mirrorze dareg: siateczka będzie niebawem, jak tylko mi się łącze 'odmuli' :] Chyba wrócę do tego modelu po zaliczeniu kilku(nastu :D) dodatkowych tutoriali i zrobie przyzwoity render.
Napisano 8 Marzec 200619 l Ktoś się chyba o wiedźminie naczytał... :) a co do pracy to na razie mi się nie podoba , grzywa słaba, materiały też no i render niewiele pokazuje ....
Napisano 9 Marzec 200619 l Uruchom sobie V-Raya, ja sam to zrobiłem dopiero niedawno i jakoś tak się złożyło, że jakość moich prac drastycznie skoczyła do góry, przynajmniej pod względem oświetlenia i materiałów. Scanline to porażka. Model mógłbyś dopieścić, grzywa mi przypomina kleksa, a nie grzywę. Proponuję na to nałożyć co najmniej bumpa ze śladami po odlewie i szlifowaniu (proponuję zrobić to ręcznie, jak masz zdolną łapkę, to może wyjść lepiej, niz fotomontaż), oraz pomajdrować przy jakimś displace, zeby dorobic choćby namiastkę imitacji jeśli nie sierści, to choć symbolicznych pasemek włosów. Możesz też to umieścić w bumpie, ale wówczas zmniejsz skale szarości mapy śladów odlewu i szlifowania do 30% szarości, zanim ja nalożysz na maskę sierści. Ja też lubie Wiedźmina. Ciekawe, czy on mnie lubi? Przepraszam, dopiero sie obudziłem... Pozdrawiam. :)
Napisano 9 Marzec 200619 l BondziaQ: nie jest źle. co prawda materiały leżą, ale widać w tym pomysł. poszukaj na necie info o takich plugach jak Vray, Mental Ray, Final Render i zapoznaj się z ich materiałami, swiatłami i procesami renderingu. najelpiej zrobisz jesli przeniesiesz wilka do Wip'a i tam dokończysz dzieła. na początek poprosze wersję bez materiałów i samą siatkę :) Pozdrawiam [+] Co to?? Co to ma byc?? Rzyyyyyyyggggggggggg bleeeeeee (ciekawe kto LCD mi wyczysci ?? :D)!!!! opanuj się czasami kolego. to, że ci się nie podoba nie oznacza postowania takich pierdół. Ale mam gadane :P nie masz. umiejętność elokwentnej wypowiedzi to co innego niż takie ple ple ple :/
Napisano 9 Marzec 200619 l Shogun 3D... nie wolno niedoceniać scanline jeśli musisz zrobić animke a czas ograniczony to zapewniam że v-ray odpadnie a scanline też potrafi fajnie renderowć
Napisano 18 Marzec 200619 l Gdybym był na jedno oko ślepy (to co widzi tekstury) to by mi sie podobało:) Zmień teksturki i bedzie fajnie bo modelik sympatyczny:)