Skocz do zawartości

Duza ilosc obiektow (przypadkowość)


Mr. MtS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam taki drobny problem ;) :

Chcialem zrobic "morze" monet i zastanawiam sie czy jest jakis sposob w max'ie na wygenerowanie na podstawie jednego obiektu duzej grupy - poustawianej jakos przypadkowo. Wiem, ze istnieje cos takiego jak array - ale to ewentualnie moglbym wykozystac do zrobienia dolnej warstwy (aby nie przeswitywało podłoze), bo jest to zdecydowanie zbyt 'poukładana" metoda.

Prosze o pomoc bo perspektywa siedzenia kilkunastu godzin nad przestawianiem i kopiowaniem pojedynczych monet nie napawa mnie optymizmem :D

Pozdro i dzieki za odpowiedzi z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhum - z tego co wygooglowalem to Reactor to jakis plugin-cząsteczkowy do max'a(wczesniej kojazylem tylko nazwe). Czy ktos byłby tak dobry i odesłał mnie do jakis dobrych lub pasujących do tematu tutoriali z Reactor'a ? (nie - nie jestem leniem :D ale sami wiecie, ze szukanie DOBRYCH tutoriali to nie zawsze jest hop siup ;) )

Byloby super.

Pozdro i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma z tym wspólnego RIGID BODY bo nie bardzo jażę

 

Po dodaniu tego modyfikatora i zadaniu jakiejś masy. Obiekty zaczną spadać na „podłogę” z uwzględnieniem innych obiektów. Znaczy się nie będą przez siebie przenikać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki w takim razie. Z tego co sprawdzalem u mnie ten reaktor jest jakis wybrakowany - i tych wszystkich opcji o ktorych piszą na necie(min. wlasnie rigid body) ;) nie ma (chyba) w 3ds5. Wiec trzeba bedzie sie jakos zupgrade'owac.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności