Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam taki drobny problem ;) :

Chcialem zrobic "morze" monet i zastanawiam sie czy jest jakis sposob w max'ie na wygenerowanie na podstawie jednego obiektu duzej grupy - poustawianej jakos przypadkowo. Wiem, ze istnieje cos takiego jak array - ale to ewentualnie moglbym wykozystac do zrobienia dolnej warstwy (aby nie przeswitywało podłoze), bo jest to zdecydowanie zbyt 'poukładana" metoda.

Prosze o pomoc bo perspektywa siedzenia kilkunastu godzin nad przestawianiem i kopiowaniem pojedynczych monet nie napawa mnie optymizmem :D

Pozdro i dzieki za odpowiedzi z góry

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak chcesz je naturalnie porozrzucać to możesz też użyć jakiegoś systemu cząsteczek, do tego gravity, trochę ustawień i masz...

Napisano

mozesz to zrobic np za pomoca tez reactora. pewnie sie troche bedzie przeliczalo cale moze...ale napewno szybciej niz recznie

Napisano
  • Autor

Uhum - z tego co wygooglowalem to Reactor to jakis plugin-cząsteczkowy do max'a(wczesniej kojazylem tylko nazwe). Czy ktos byłby tak dobry i odesłał mnie do jakis dobrych lub pasujących do tematu tutoriali z Reactor'a ? (nie - nie jestem leniem :D ale sami wiecie, ze szukanie DOBRYCH tutoriali to nie zawsze jest hop siup ;) )

Byloby super.

Pozdro i dzieki

Napisano

Wydaje mi się, że te dołaczone do maxa są wystarczające - wielkiej filozofii w tym (w reactorze) nie ma, to i tutoriale są takie pospolite :)

Napisano

jak sie bawic to sie bawic - albo realflow - profesjonalnie, dokładnie i troche długo :] albo tylko wierzchnią warstwe i to ręcznie - reszta bitmapa czy coś.

Napisano
Co ma z tym wspólnego RIGID BODY bo nie bardzo jażę

 

Po dodaniu tego modyfikatora i zadaniu jakiejś masy. Obiekty zaczną spadać na „podłogę” z uwzględnieniem innych obiektów. Znaczy się nie będą przez siebie przenikać.

Napisano
  • Autor

Ok dzieki w takim razie. Z tego co sprawdzalem u mnie ten reaktor jest jakis wybrakowany - i tych wszystkich opcji o ktorych piszą na necie(min. wlasnie rigid body) ;) nie ma (chyba) w 3ds5. Wiec trzeba bedzie sie jakos zupgrade'owac.

Pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.