Napisano 10 Sierpień 200321 l Zrobiłem sobie prostą scenkę 4 ściany(białe) sufit(też biały) i podłoga(niebieska) oraz słonce wpadające przez okno. No i mam teraz problem bo promienie odbijają się tylko od podłogi przez co ściany zamiast być białe to są niebieskie w związku z tym mam pytanie jak zrobić żeby promienie po odbiciu oswitlały ściany na biało nie na niebiesko. Wiem że w brazilu jest brazil utility i tam można zmienić kolor GI. Czy jest coś takiego w FR?
Napisano 20 Lipiec 200519 l wciśnij (w 3ds4) F10 i w zakładce FR-GI włącz Sky Light - ustaw kolor biały. na pewno będziesz musiał zmniejszyć multipliera w źródle światła, bo będzie obraz prześwietlony. popróbuj jeszcze pozmieniać wartość sky light - powinno pomóc pozdr. A_J
Napisano 21 Sierpień 200519 l E tam... się nie znają i Ci ściemę wciskają ;) Od tego jest opcja Color Bleeding - ustaw na 50% i będzie git!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto