Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem sobie prostą scenkę 4 ściany(białe) sufit(też biały) i podłoga(niebieska) oraz słonce wpadające przez okno. No i mam teraz problem bo promienie odbijają się tylko od podłogi przez co ściany zamiast być białe to są niebieskie w związku z tym mam pytanie jak zrobić żeby promienie po odbiciu oswitlały ściany na biało nie na niebiesko. Wiem że w brazilu jest brazil utility i tam można zmienić kolor GI. Czy jest coś takiego w FR?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wciśnij (w 3ds4) F10 i w zakładce FR-GI włącz Sky Light - ustaw kolor biały.

na pewno będziesz musiał zmniejszyć multipliera w źródle światła, bo będzie obraz prześwietlony. popróbuj jeszcze pozmieniać wartość sky light - powinno pomóc

 

pozdr.

A_J

Napisano

E tam... się nie znają i Ci ściemę wciskają ;)

 

Od tego jest opcja Color Bleeding - ustaw na 50% i będzie git!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.