Toxic Napisano 10 Sierpień 2003 Napisano 10 Sierpień 2003 Zrobiłem sobie prostą scenkę 4 ściany(białe) sufit(też biały) i podłoga(niebieska) oraz słonce wpadające przez okno. No i mam teraz problem bo promienie odbijają się tylko od podłogi przez co ściany zamiast być białe to są niebieskie w związku z tym mam pytanie jak zrobić żeby promienie po odbiciu oswitlały ściany na biało nie na niebiesko. Wiem że w brazilu jest brazil utility i tam można zmienić kolor GI. Czy jest coś takiego w FR?
Acid_Jazz Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 wciśnij (w 3ds4) F10 i w zakładce FR-GI włącz Sky Light - ustaw kolor biały. na pewno będziesz musiał zmniejszyć multipliera w źródle światła, bo będzie obraz prześwietlony. popróbuj jeszcze pozmieniać wartość sky light - powinno pomóc pozdr. A_J
El Wieczor Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 E tam... się nie znają i Ci ściemę wciskają ;) Od tego jest opcja Color Bleeding - ustaw na 50% i będzie git!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się