Toxic Posted August 10, 2003 Share Posted August 10, 2003 Zrobiłem sobie prostą scenkę 4 ściany(białe) sufit(też biały) i podłoga(niebieska) oraz słonce wpadające przez okno. No i mam teraz problem bo promienie odbijają się tylko od podłogi przez co ściany zamiast być białe to są niebieskie w związku z tym mam pytanie jak zrobić żeby promienie po odbiciu oswitlały ściany na biało nie na niebiesko. Wiem że w brazilu jest brazil utility i tam można zmienić kolor GI. Czy jest coś takiego w FR? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acid_Jazz Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 wciśnij (w 3ds4) F10 i w zakładce FR-GI włącz Sky Light - ustaw kolor biały. na pewno będziesz musiał zmniejszyć multipliera w źródle światła, bo będzie obraz prześwietlony. popróbuj jeszcze pozmieniać wartość sky light - powinno pomóc pozdr. A_J Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Wieczor Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 E tam... się nie znają i Ci ściemę wciskają ;) Od tego jest opcja Color Bleeding - ustaw na 50% i będzie git! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now