Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Moje poczatki


tamb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm, co do tekstur, by uzyskac wieksza różnorodnośc proponuję walnąc pare procedurali na to drewienko i powinno byc duzo lepiej, pobaw sie gradientami na alfa i przy pomocy preceduralnych mozna nawet jakies udające mech texturki wykombinowac przy podstawie i pod dachem :), dach powinien minimalnie różnic sie od reszty, może inny kolor ? (czerwony/zielony, desek), co do szyby, to zrób całą, daj uv, zrób jakieś popekanie w szopie i wrzuc do transparency, albo do lumino, jakies plamy na niej i bedzie gudi :)

 

Niezly start ! Tak 3maj :)

 

BTW: podzielisz sie sourcami textutek :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Dzieki za szybki odzew:) Chcialbym skorzystac z Twojej pomocy ale niestety noe rozumie o czym mowisz, z tymi procedularami:0 Z szyba jeszcze sprobuje.

Co to tekstur to sa z darmowego paku ze strony nvidi :)

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad 1. Bierzesz w edit poly sub object edge, klikasz edga na krawdzi :P wciskasz loop, bierzesz scale, wciskasz shift, skalujesz tą krawędź by mała była, klikasz z ctrl na sub object vertex, wciskasz kwadracik przy weld, zwiekrzasz threshold by się zlepiły w jeden, wciskasz backspace i masz :P. ewentualnie dajesz modyfikator cap holes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tekstury proceduralne - powinieneś gdzieś je miec, ja pracuje w Lightwave, więc niech ci, którzy zajmują się maxem powiedzą Ci gdzie one są x),

 

co do szyby : wywal, zrób kwadrat, zrób z niego UV mapkę, potem przenieś ją do photoshopa i namaluj czernia na bieli obszary które maja byc przezroczyste (czern ma wartosc 0%, a biel 100%, gdzieś był kalkulator procentów względem odcieni szarości, jak chcesz to sobie możesz sam policzyc 100% - 255, np. 30% - x, z proporcji wyliczysz, potem w wyborze koloru w R,G,B wpiszesz otrzymaną wartośc i w droge.) Ten sam zabieg (czyli czarno biała mapkę) zastosuj do specularity, reflection i luminosity, zmapuj to pod UV i winno byc dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatam. Nie wiem czemu to zrobilem, ale oteksturowalem wóz;d

Mam swiadomosc ze tekstura na deskach-uchwytach jest rozciagnieta, ale nie wiem czemu tak sie dzieje. Teksturka ma proporcje obiektu i rozmiar 1100x 60, oraz odpowiednie mapowanie. Pozdrawiam:)

 

woz_tex.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swtórz boxa z texturką siana na nim . Do okoła daj jakąś warstwę renderable splines nieregularnie poukładanych tak jakby wyglądały jak sianko kilka razy copy .. na każdą ze ścian boxa (zamaskuj go jakby) ale bez przesady myśle i może jakoś wyjdzie ;P. To jeśli snop tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności