Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm, co do tekstur, by uzyskac wieksza różnorodnośc proponuję walnąc pare procedurali na to drewienko i powinno byc duzo lepiej, pobaw sie gradientami na alfa i przy pomocy preceduralnych mozna nawet jakies udające mech texturki wykombinowac przy podstawie i pod dachem :), dach powinien minimalnie różnic sie od reszty, może inny kolor ? (czerwony/zielony, desek), co do szyby, to zrób całą, daj uv, zrób jakieś popekanie w szopie i wrzuc do transparency, albo do lumino, jakies plamy na niej i bedzie gudi :)

 

Niezly start ! Tak 3maj :)

 

BTW: podzielisz sie sourcami textutek :D ?

Napisano

Witam :) Dzieki za szybki odzew:) Chcialbym skorzystac z Twojej pomocy ale niestety noe rozumie o czym mowisz, z tymi procedularami:0 Z szyba jeszcze sprobuje.

Co to tekstur to sa z darmowego paku ze strony nvidi :)

Pozdrawiam:)

Napisano

ad 1. Bierzesz w edit poly sub object edge, klikasz edga na krawdzi :P wciskasz loop, bierzesz scale, wciskasz shift, skalujesz tą krawędź by mała była, klikasz z ctrl na sub object vertex, wciskasz kwadracik przy weld, zwiekrzasz threshold by się zlepiły w jeden, wciskasz backspace i masz :P. ewentualnie dajesz modyfikator cap holes.

Napisano

tekstury proceduralne - powinieneś gdzieś je miec, ja pracuje w Lightwave, więc niech ci, którzy zajmują się maxem powiedzą Ci gdzie one są x),

 

co do szyby : wywal, zrób kwadrat, zrób z niego UV mapkę, potem przenieś ją do photoshopa i namaluj czernia na bieli obszary które maja byc przezroczyste (czern ma wartosc 0%, a biel 100%, gdzieś był kalkulator procentów względem odcieni szarości, jak chcesz to sobie możesz sam policzyc 100% - 255, np. 30% - x, z proporcji wyliczysz, potem w wyborze koloru w R,G,B wpiszesz otrzymaną wartośc i w droge.) Ten sam zabieg (czyli czarno biała mapkę) zastosuj do specularity, reflection i luminosity, zmapuj to pod UV i winno byc dużo lepiej.

Napisano
ad 1. Bierzesz w edit poly sub object edge

Czemu nie prościej? Zamiast edge wybierz border, kliknij któregokolwiek edga, zaznaczy się cały brzeg, później Cap z menu Edit borders. Gotowe.

Napisano

Wiatam. Nie wiem czemu to zrobilem, ale oteksturowalem wóz;d

Mam swiadomosc ze tekstura na deskach-uchwytach jest rozciagnieta, ale nie wiem czemu tak sie dzieje. Teksturka ma proporcje obiektu i rozmiar 1100x 60, oraz odpowiednie mapowanie. Pozdrawiam:)

 

woz_tex.jpg

Napisano

W niektórych miejscach na przykład deseczkach pionowych na ścianach wozu textura powinna być obrócona o 90 stopni, będzie wtedy wyglądać bardziej naturalnie imo

Napisano

Słoje słoje kolego ja pracuje w stolarni to mnie kole w oczy. Wydaje mi sie że wszystkie słoje masz poziome, a tak nie powinno być bo wtedy ten wozeczek to by się szybko rozleciał.

Napisano

swtórz boxa z texturką siana na nim . Do okoła daj jakąś warstwę renderable splines nieregularnie poukładanych tak jakby wyglądały jak sianko kilka razy copy .. na każdą ze ścian boxa (zamaskuj go jakby) ale bez przesady myśle i może jakoś wyjdzie ;P. To jeśli snop tak ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności