Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zpalniaczka bardzo fajna, fajny materiał ma :)

Napisano

Dzieki za komentarze.

Jutro postaram sie zaprosic renderek w wiekszej rozdzialce, bo na tym to faktycznie niewiele widac, ale z braku czasu nic wiecej nie bylem w stanie wymeczyc.

 

Pozdrawiam

Napisano
Plomien to gradient+glow.

Jakos nie mialem koncepcji zeby sie z nim bawic wiec wyszlo jak wyszlo.

A wyszło przednio! Płomień rządzi!
Napisano

ładne ale surowo troche-chodzi mi o to ze nie ma jakigos dodatkowego drobnego elementu ktory by jakos wzbogacil obraz; tak zeby móc "wybrac" na ktore elementy chcemy patrzec(np wieczne pióro moglo by to byc)a tak to wszystko jest ładne.

Ps. juz chcialem pytac o plug do ognia-rewelka

Napisano
Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia.

Postaram sie przyblizyc troche to jak zrobilem plomien, aczkolwiek material jest dosyc skomplikowany gdyz byl on totalna improwizacja. Jak tak na niego patrze teraz to juz sam nie pamietam o co mi chodzilo. Z grubsza wyglada to tak:

material standard

slot diffuse - gradient, w kazdym z 3 slotow gradienta glow[lume], w ktorych to w slocie glow zaaplikowany jest edge[lume]. Reszta to ustawienia parametrow i zabawa zwyklymi kolorkami w surface materials. Potem zasadzasz caly ten gradient w opacity. Na koniec ostatni shaderek ktory to zowie sie glare, a zaprasza sie go do slotu output w camera shaders.

Tak po krotce wyglada historia plomienia.

Oczywiscie nie musze dodawac ze to tylko w mentalu takie cuda, jak juz zaznaczylem w 1 poscie.

 

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności