Korbol Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 Witam Popelnilem cos na ksztalt zippo. Renderowane mentalem. C&C more than welcome :) Pozdrawiam
siwy Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 Bardzo fajne. Pierwsze wrażenie super. Nie ma się do czego przyczepić. Jak zrobiłeś płomień?
Korbol Napisano 24 Marzec 2006 Autor Napisano 24 Marzec 2006 Siwy - Plomien to gradient+glow. Jakos nie mialem koncepcji zeby sie z nim bawic wiec wyszlo jak wyszlo.
Fargate Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 bardzo fajnie sie to prezentuje, jednak jest troszeczke za ciemno pozdro
Gość obo Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 zpalniaczka bardzo fajna, fajny materiał ma :)
Derfalon Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 oj ładne zippo wyszło. fajny płomień. chciłbym zobaczyć rendery w zbliżeniu... ale mam zachcianki:)
Baldack Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 mi sie bardzo podoba,:) gdybym palil to bym chcial taka zapalniczke:)
Korbol Napisano 24 Marzec 2006 Autor Napisano 24 Marzec 2006 Dzieki za komentarze. Jutro postaram sie zaprosic renderek w wiekszej rozdzialce, bo na tym to faktycznie niewiele widac, ale z braku czasu nic wiecej nie bylem w stanie wymeczyc. Pozdrawiam
tweety Napisano 24 Marzec 2006 Napisano 24 Marzec 2006 ładny materiał metalu. szkoda że nie ma na nim jakiegoś graweru. można prosić większy render?
projector Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 to zdjęcie ! żartowałem, bardzo interesujaco wyszło Gratulacje
Belus Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 Plomien to gradient+glow. Jakos nie mialem koncepcji zeby sie z nim bawic wiec wyszlo jak wyszlo. A wyszło przednio! Płomień rządzi!
tutomash Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 bardzo fajna praca szkoda ze nie ma czegoś wiecej , oprocz samej zapalniczki mogles dac cos wiecej
Korbol Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 Witam Wedle zyczenia zapodalem renderek w troche wiekszej rozdzialce. Jest w pierwszym posciku. Pozdrawiam.
*Sweet* Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 ładnie ci wyszło płomien też niezgorszy ta zapalniczka zawsze kojazy mi się z szklaną płapką...
Ameras Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia. Model i render (jak dla mnie) przepiękny. BRAVO!!
jaras Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 brawo , ładnie się prezentuje - ogień fajnie wyszedł !
Tomek Kosiorek Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 ładne ale surowo troche-chodzi mi o to ze nie ma jakigos dodatkowego drobnego elementu ktory by jakos wzbogacil obraz; tak zeby móc "wybrac" na ktore elementy chcemy patrzec(np wieczne pióro moglo by to byc)a tak to wszystko jest ładne. Ps. juz chcialem pytac o plug do ognia-rewelka
vv3k70r Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 bardzo ladne, ekhm ekhm, a czy plomien chodzi tez dynamicznie czy to tylko do zdjecia jest tak dobrze spasowany glow?
Korbol Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia. Postaram sie przyblizyc troche to jak zrobilem plomien, aczkolwiek material jest dosyc skomplikowany gdyz byl on totalna improwizacja. Jak tak na niego patrze teraz to juz sam nie pamietam o co mi chodzilo. Z grubsza wyglada to tak: material standard slot diffuse - gradient, w kazdym z 3 slotow gradienta glow[lume], w ktorych to w slocie glow zaaplikowany jest edge[lume]. Reszta to ustawienia parametrow i zabawa zwyklymi kolorkami w surface materials. Potem zasadzasz caly ten gradient w opacity. Na koniec ostatni shaderek ktory to zowie sie glare, a zaprasza sie go do slotu output w camera shaders. Tak po krotce wyglada historia plomienia. Oczywiscie nie musze dodawac ze to tylko w mentalu takie cuda, jak juz zaznaczylem w 1 poscie. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi