Jump to content

Obiekt 3D: Zapalniczka


Recommended Posts

ładne ale surowo troche-chodzi mi o to ze nie ma jakigos dodatkowego drobnego elementu ktory by jakos wzbogacil obraz; tak zeby móc "wybrac" na ktore elementy chcemy patrzec(np wieczne pióro moglo by to byc)a tak to wszystko jest ładne.

Ps. juz chcialem pytac o plug do ognia-rewelka

Link to comment
Share on other sites

Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia.

Postaram sie przyblizyc troche to jak zrobilem plomien, aczkolwiek material jest dosyc skomplikowany gdyz byl on totalna improwizacja. Jak tak na niego patrze teraz to juz sam nie pamietam o co mi chodzilo. Z grubsza wyglada to tak:

material standard

slot diffuse - gradient, w kazdym z 3 slotow gradienta glow[lume], w ktorych to w slocie glow zaaplikowany jest edge[lume]. Reszta to ustawienia parametrow i zabawa zwyklymi kolorkami w surface materials. Potem zasadzasz caly ten gradient w opacity. Na koniec ostatni shaderek ktory to zowie sie glare, a zaprasza sie go do slotu output w camera shaders.

Tak po krotce wyglada historia plomienia.

Oczywiscie nie musze dodawac ze to tylko w mentalu takie cuda, jak juz zaznaczylem w 1 poscie.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy