Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Zapalniczka


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia.

Postaram sie przyblizyc troche to jak zrobilem plomien, aczkolwiek material jest dosyc skomplikowany gdyz byl on totalna improwizacja. Jak tak na niego patrze teraz to juz sam nie pamietam o co mi chodzilo. Z grubsza wyglada to tak:

material standard

slot diffuse - gradient, w kazdym z 3 slotow gradienta glow[lume], w ktorych to w slocie glow zaaplikowany jest edge[lume]. Reszta to ustawienia parametrow i zabawa zwyklymi kolorkami w surface materials. Potem zasadzasz caly ten gradient w opacity. Na koniec ostatni shaderek ktory to zowie sie glare, a zaprasza sie go do slotu output w camera shaders.

Tak po krotce wyglada historia plomienia.

Oczywiscie nie musze dodawac ze to tylko w mentalu takie cuda, jak juz zaznaczylem w 1 poscie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności