Napisano 24 Marzec 200618 l Witam Popelnilem cos na ksztalt zippo. Renderowane mentalem. C&C more than welcome :) Pozdrawiam
Napisano 24 Marzec 200618 l Bardzo fajne. Pierwsze wrażenie super. Nie ma się do czego przyczepić. Jak zrobiłeś płomień?
Napisano 24 Marzec 200618 l Autor Siwy - Plomien to gradient+glow. Jakos nie mialem koncepcji zeby sie z nim bawic wiec wyszlo jak wyszlo.
Napisano 24 Marzec 200618 l oj ładne zippo wyszło. fajny płomień. chciłbym zobaczyć rendery w zbliżeniu... ale mam zachcianki:)
Napisano 24 Marzec 200618 l Autor Dzieki za komentarze. Jutro postaram sie zaprosic renderek w wiekszej rozdzialce, bo na tym to faktycznie niewiele widac, ale z braku czasu nic wiecej nie bylem w stanie wymeczyc. Pozdrawiam
Napisano 24 Marzec 200618 l ładny materiał metalu. szkoda że nie ma na nim jakiegoś graweru. można prosić większy render?
Napisano 25 Marzec 200618 l Plomien to gradient+glow. Jakos nie mialem koncepcji zeby sie z nim bawic wiec wyszlo jak wyszlo. A wyszło przednio! Płomień rządzi!
Napisano 25 Marzec 200618 l bardzo fajna praca szkoda ze nie ma czegoś wiecej , oprocz samej zapalniczki mogles dac cos wiecej
Napisano 27 Marzec 200618 l Autor Witam Wedle zyczenia zapodalem renderek w troche wiekszej rozdzialce. Jest w pierwszym posciku. Pozdrawiam.
Napisano 12 Kwiecień 200618 l ładnie ci wyszło płomien też niezgorszy ta zapalniczka zawsze kojazy mi się z szklaną płapką...
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia. Model i render (jak dla mnie) przepiękny. BRAVO!!
Napisano 12 Kwiecień 200618 l ładne ale surowo troche-chodzi mi o to ze nie ma jakigos dodatkowego drobnego elementu ktory by jakos wzbogacil obraz; tak zeby móc "wybrac" na ktore elementy chcemy patrzec(np wieczne pióro moglo by to byc)a tak to wszystko jest ładne. Ps. juz chcialem pytac o plug do ognia-rewelka
Napisano 12 Kwiecień 200618 l bardzo ladne, ekhm ekhm, a czy plomien chodzi tez dynamicznie czy to tylko do zdjecia jest tak dobrze spasowany glow?
Napisano 13 Kwiecień 200618 l Autor Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia. Postaram sie przyblizyc troche to jak zrobilem plomien, aczkolwiek material jest dosyc skomplikowany gdyz byl on totalna improwizacja. Jak tak na niego patrze teraz to juz sam nie pamietam o co mi chodzilo. Z grubsza wyglada to tak: material standard slot diffuse - gradient, w kazdym z 3 slotow gradienta glow[lume], w ktorych to w slocie glow zaaplikowany jest edge[lume]. Reszta to ustawienia parametrow i zabawa zwyklymi kolorkami w surface materials. Potem zasadzasz caly ten gradient w opacity. Na koniec ostatni shaderek ktory to zowie sie glare, a zaprasza sie go do slotu output w camera shaders. Tak po krotce wyglada historia plomienia. Oczywiscie nie musze dodawac ze to tylko w mentalu takie cuda, jak juz zaznaczylem w 1 poscie. pozdrawiam