Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Popelnilem cos na ksztalt zippo.

Renderowane mentalem.

C&C more than welcome :)

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne. Pierwsze wrażenie super. Nie ma się do czego przyczepić. Jak zrobiłeś płomień?

Napisano
  • Autor

Siwy - Plomien to gradient+glow.

Jakos nie mialem koncepcji zeby sie z nim bawic wiec wyszlo jak wyszlo.

Napisano

zpalniaczka bardzo fajna, fajny materiał ma :)

Napisano

oj ładne zippo wyszło. fajny płomień. chciłbym zobaczyć rendery w zbliżeniu... ale mam zachcianki:)

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze.

Jutro postaram sie zaprosic renderek w wiekszej rozdzialce, bo na tym to faktycznie niewiele widac, ale z braku czasu nic wiecej nie bylem w stanie wymeczyc.

 

Pozdrawiam

Napisano

ładny materiał metalu. szkoda że nie ma na nim jakiegoś graweru. można prosić większy render?

Napisano
Plomien to gradient+glow.

Jakos nie mialem koncepcji zeby sie z nim bawic wiec wyszlo jak wyszlo.

A wyszło przednio! Płomień rządzi!
Napisano

bardzo fajna praca szkoda ze nie ma czegoś wiecej , oprocz samej zapalniczki mogles dac cos wiecej

Napisano
  • Autor

Witam

Wedle zyczenia zapodalem renderek w troche wiekszej rozdzialce.

Jest w pierwszym posciku.

Pozdrawiam.

Napisano

ładnie ci wyszło płomien też niezgorszy ta zapalniczka zawsze kojazy mi się z szklaną płapką...

Napisano

Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia. Model i render (jak dla mnie) przepiękny. BRAVO!!

Napisano

ładne ale surowo troche-chodzi mi o to ze nie ma jakigos dodatkowego drobnego elementu ktory by jakos wzbogacil obraz; tak zeby móc "wybrac" na ktore elementy chcemy patrzec(np wieczne pióro moglo by to byc)a tak to wszystko jest ładne.

Ps. juz chcialem pytac o plug do ognia-rewelka

Napisano

bardzo ladne, ekhm ekhm, a czy plomien chodzi tez dynamicznie czy to tylko do zdjecia jest tak dobrze spasowany glow?

Napisano
  • Autor
Prosze cie o dokładniejszy opis zrobienia płomienia.

Postaram sie przyblizyc troche to jak zrobilem plomien, aczkolwiek material jest dosyc skomplikowany gdyz byl on totalna improwizacja. Jak tak na niego patrze teraz to juz sam nie pamietam o co mi chodzilo. Z grubsza wyglada to tak:

material standard

slot diffuse - gradient, w kazdym z 3 slotow gradienta glow[lume], w ktorych to w slocie glow zaaplikowany jest edge[lume]. Reszta to ustawienia parametrow i zabawa zwyklymi kolorkami w surface materials. Potem zasadzasz caly ten gradient w opacity. Na koniec ostatni shaderek ktory to zowie sie glare, a zaprasza sie go do slotu output w camera shaders.

Tak po krotce wyglada historia plomienia.

Oczywiscie nie musze dodawac ze to tylko w mentalu takie cuda, jak juz zaznaczylem w 1 poscie.

 

pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności