Napisano 25 Marzec 200619 l Witam! Jak w temacie potrzebuje materiały do telewizora. Jestem początkujący, dlatego też zdaje się na Wasze doświadczenie i liczę na pomoc. Stworzyłem materiały fallof+raytrace jak to zwykle dla Mental Ray'a jednak cos słabomi odbija HDRI... no wygląda to... zreszta sami zobaczcie... z góry dziękuje za wszelką pomoc :).
Napisano 25 Marzec 200619 l Stworzyłem materiały fallof+raytrace jak to zwykle dla Mental Ray'a bzdura. raytrace? bez przesady. stwórz taki materiał: mentalray w surface wstaw DGS material i ustaw jego parametry: Diffuse na blady niebieski (ew. szary) Glossy Highlight ciemnoszary Shiny: 1,2 powinieneś uzyskać przyzwoity materiał na obudowę tv. tylko że nie będzie on odbijał żadnego otoczenia. jest to matowa proszkowana powierzchnia więc nie odbije otoczenia tak jak metal czy szkło. pamiętaj też, że na plaskich powierzchniach zdecydowanie ciężej jest uzyskać ładne odbicia niż na powierzchniach kulistych/cylindrycznych. jeśli to model studyjny, najprawdopodobniej potrzebować będziesz jakiegoś białego boxa, który ładnie powinien odbić się w obudowie, rozświetlając jej część. Pozdrawiam
Napisano 25 Marzec 200619 l a ile wykonałeś renderow testowych? ten jeden? imo powinienes troszke pokabinowac sam z ustawieniami materialu, tak sie szybciej nauczysz obslugi. Nie lec z wszystkim na forum, nie schodź na ciemną stronę mocy :) ustaw ciemniejsze diffuse
Napisano 25 Marzec 200619 l Nie zaszkodzi zfazować kanty obiektu i chyba HDRI masz kiepskie skoro wygląda to jakby go nie było.
Napisano 25 Marzec 200619 l Autor SWRSC: zobacz na ilość postów... raczej nie biegam ze wszystkim na forum.... a co do ilości renderów to wykonałem chyba ze 3 no ale pokombinuje :) Hynol: pomyśle o wymianie HDRI :) Popróbuje i napisze co wyszło :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto