Napisano 27 Marzec 200619 l nie dalbym sobie paznokic obciac ale to moze byc falloff no tak, posta nie doczytalem, TY juz piszesz o fallof, ten syf sie robi z powodu softnes, ale czasem nie da sie tego przeskoczyc jesli wartosc bledu jest w okolicach piksela i mniej, matematyka sie sypie wtedy i zmiana parametrow nie pomaga, bawilem sie kiedys z plomieniem swiecy i uznalem ze latwiej zrobic wiarygodny pozar niz swiece, tak Ci zasugeruje, plomien na nurbsiku (bo to chyba to jest) to moze byc nienajlepsza droga zeby uzyskac porzadany efekt, mozna prosciej, ale widze ze to praca wyczynowa :) podlub przy softness to moze byc rowniez meikkosc displacmentu w szklance (jesli jest) badz refrakcji, translucenta raczej nie podejrzewam, sprawdz czy blad widac jesli tlo jest jasne, moze sie okazac ze ktoras warstwa wykonuje dzielenie, na krawedzi dzieli wiec przez 0 albo ulamek zera (te programy tak potrafia), jesli zmienisz tlo to moze pomoc :) mnie sie tak zdarzylo
Napisano 27 Marzec 200619 l Problem - zła interpretacja kanału alpha obiektu Materiały: szkło - mental ray, dielectric w slocie surface płomien - standard, diffuse - mapka z output - rgblevel=60, w opacity falloff Jakieś pomysly co z tym zrobić? :)
Napisano 28 Marzec 200619 l Niestety nie udało się. Płomyk musi poszukać innej drogi stworzenia w takim razie:>
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto