vv3k70r Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 nie dalbym sobie paznokic obciac ale to moze byc falloff no tak, posta nie doczytalem, TY juz piszesz o fallof, ten syf sie robi z powodu softnes, ale czasem nie da sie tego przeskoczyc jesli wartosc bledu jest w okolicach piksela i mniej, matematyka sie sypie wtedy i zmiana parametrow nie pomaga, bawilem sie kiedys z plomieniem swiecy i uznalem ze latwiej zrobic wiarygodny pozar niz swiece, tak Ci zasugeruje, plomien na nurbsiku (bo to chyba to jest) to moze byc nienajlepsza droga zeby uzyskac porzadany efekt, mozna prosciej, ale widze ze to praca wyczynowa :) podlub przy softness to moze byc rowniez meikkosc displacmentu w szklance (jesli jest) badz refrakcji, translucenta raczej nie podejrzewam, sprawdz czy blad widac jesli tlo jest jasne, moze sie okazac ze ktoras warstwa wykonuje dzielenie, na krawedzi dzieli wiec przez 0 albo ulamek zera (te programy tak potrafia), jesli zmienisz tlo to moze pomoc :) mnie sie tak zdarzylo
kozioo Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Problem - zła interpretacja kanału alpha obiektu Materiały: szkło - mental ray, dielectric w slocie surface płomien - standard, diffuse - mapka z output - rgblevel=60, w opacity falloff Jakieś pomysly co z tym zrobić? :)
kozioo Napisano 28 Marzec 2006 Napisano 28 Marzec 2006 Niestety nie udało się. Płomyk musi poszukać innej drogi stworzenia w takim razie:>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się