Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie dalbym sobie paznokic obciac ale to moze byc falloff

no tak, posta nie doczytalem, TY juz piszesz o fallof, ten syf sie robi z powodu softnes, ale czasem nie da sie tego przeskoczyc jesli wartosc bledu jest w okolicach piksela i mniej, matematyka sie sypie wtedy i zmiana parametrow nie pomaga,

bawilem sie kiedys z plomieniem swiecy i uznalem ze latwiej zrobic wiarygodny pozar niz swiece,

tak Ci zasugeruje, plomien na nurbsiku (bo to chyba to jest) to moze byc nienajlepsza droga zeby uzyskac porzadany efekt, mozna prosciej, ale widze ze to praca wyczynowa :)

 

podlub przy softness

to moze byc rowniez meikkosc displacmentu w szklance (jesli jest) badz refrakcji, translucenta raczej nie podejrzewam,

 

sprawdz czy blad widac jesli tlo jest jasne, moze sie okazac ze ktoras warstwa wykonuje dzielenie, na krawedzi dzieli wiec przez 0 albo ulamek zera (te programy tak potrafia), jesli zmienisz tlo to moze pomoc :) mnie sie tak zdarzylo

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem - zła interpretacja kanału alpha obiektu

Materiały:

szkło - mental ray, dielectric w slocie surface

płomien - standard, diffuse - mapka z output - rgblevel=60, w opacity falloff

Jakieś pomysly co z tym zrobić? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności