Jump to content

opacity i dielectric


vv3k70r
 Share

Recommended Posts

nie dalbym sobie paznokic obciac ale to moze byc falloff

no tak, posta nie doczytalem, TY juz piszesz o fallof, ten syf sie robi z powodu softnes, ale czasem nie da sie tego przeskoczyc jesli wartosc bledu jest w okolicach piksela i mniej, matematyka sie sypie wtedy i zmiana parametrow nie pomaga,

bawilem sie kiedys z plomieniem swiecy i uznalem ze latwiej zrobic wiarygodny pozar niz swiece,

tak Ci zasugeruje, plomien na nurbsiku (bo to chyba to jest) to moze byc nienajlepsza droga zeby uzyskac porzadany efekt, mozna prosciej, ale widze ze to praca wyczynowa :)

 

podlub przy softness

to moze byc rowniez meikkosc displacmentu w szklance (jesli jest) badz refrakcji, translucenta raczej nie podejrzewam,

 

sprawdz czy blad widac jesli tlo jest jasne, moze sie okazac ze ktoras warstwa wykonuje dzielenie, na krawedzi dzieli wiec przez 0 albo ulamek zera (te programy tak potrafia), jesli zmienisz tlo to moze pomoc :) mnie sie tak zdarzylo

Link to comment
Share on other sites

Problem - zła interpretacja kanału alpha obiektu

Materiały:

szkło - mental ray, dielectric w slocie surface

płomien - standard, diffuse - mapka z output - rgblevel=60, w opacity falloff

Jakieś pomysly co z tym zrobić? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy