vv3k70r Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 nie dalbym sobie paznokic obciac ale to moze byc falloff no tak, posta nie doczytalem, TY juz piszesz o fallof, ten syf sie robi z powodu softnes, ale czasem nie da sie tego przeskoczyc jesli wartosc bledu jest w okolicach piksela i mniej, matematyka sie sypie wtedy i zmiana parametrow nie pomaga, bawilem sie kiedys z plomieniem swiecy i uznalem ze latwiej zrobic wiarygodny pozar niz swiece, tak Ci zasugeruje, plomien na nurbsiku (bo to chyba to jest) to moze byc nienajlepsza droga zeby uzyskac porzadany efekt, mozna prosciej, ale widze ze to praca wyczynowa :) podlub przy softness to moze byc rowniez meikkosc displacmentu w szklance (jesli jest) badz refrakcji, translucenta raczej nie podejrzewam, sprawdz czy blad widac jesli tlo jest jasne, moze sie okazac ze ktoras warstwa wykonuje dzielenie, na krawedzi dzieli wiec przez 0 albo ulamek zera (te programy tak potrafia), jesli zmienisz tlo to moze pomoc :) mnie sie tak zdarzylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozioo Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Problem - zła interpretacja kanału alpha obiektu Materiały: szkło - mental ray, dielectric w slocie surface płomien - standard, diffuse - mapka z output - rgblevel=60, w opacity falloff Jakieś pomysly co z tym zrobić? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozioo Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Niestety nie udało się. Płomyk musi poszukać innej drogi stworzenia w takim razie:> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now