Napisano 29 Marzec 200619 l witam! wiem ze mozna zapisac wygenerowana irradiance map ale kiedy renderuje z wczytanej mapy inna perspektywe to widze czarne pola to znaczy ze zapisuje mi tylko widoczna irredience map co trzeba srobic aby v ray zapisal calutka mape na scenie zeby podczas animacji mogl kozystac tylko z jednego pliku
Napisano 29 Marzec 200619 l irr mapa jest 'view dependent' co oznacza ze sample leca z kamery i znajdooja sie one tylko w miejscach widocznych dla kamery w danym ujeciu. zeby wyrenderowac animacje jedna irr mapa trzeba sie pobawic troche. zaznaczyc w mode - incremental add to current map i wyrenderowac wszystkie pomieszczenia. zapisac mape do pliku i dopiero renderowac juz bez czarnych plam :D
Napisano 29 Marzec 200619 l Zaznaczenie "Incremental add to current map" powoduje, ze vray korzysta z mapy wyliczonej i "dolicza" tam gdzie to konieczne. Najlepiej zajrzyj tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_imap1.htm co prawda scenka statyczna nie animacja ale wiele wyjaśnia :)
Napisano 29 Marzec 200619 l Zaznaczenie "Incremental add to current map" powoduje, ze vray korzysta z mapy wyliczonej i "dolicza" tam gdzie to konieczne. chyba m.in. o to chodzilo, co?
Napisano 30 Marzec 200619 l chyba m.in. o to chodzilo, co? No tak, dlatego podpowiadam. Źle sformułowałem zdanie, ale najwazniejsze, że kolega flashmaster dał juz sobie rade :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto