Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

może się uda a może nie. Chodzi mi o technologie alphatestu i blendingu w Painkiller, czyli jak to się wykonuje w Maya. Do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi jak to zrobić, może ktoś z was wie

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

http://www.maposfera.org/forum/index.php?topic=155.0 na tej stronie jest temat załączony i chodzi mi o to że na powierzchni będzie jakby trawa a po bokach ziemia, i tu rodzi się pytanie te dwie tekstury się przenikają, jak usunie się jedna pojawia się druga i na odwrót tylko nie wiem jak to się robi w maya aby było to widoczne w grze, w maya wiem jak to zrobic aby maya widziała ale Painkiller nie widzi. Załorzenie jest takie przyjmuje tylko color i ambient color do tego tylko jedno mapowanie uv

http://www.maposfera.org/forum/index.php?topic=39.0 a tu są linki, za dobrze nie znam anglika więc może wy coś z tego wyłapiecie, jeszcze w necie można znaleśc można PainED z tym jak robi do niej poziomy ale nie ma tam wzmianki o blendingu i alphatescie, aha jeszcze jest eksporter MeshPak.mll, może da się go jakoś otworzyc i sprawdźic o co chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności