mandragora Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 może się uda a może nie. Chodzi mi o technologie alphatestu i blendingu w Painkiller, czyli jak to się wykonuje w Maya. Do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi jak to zrobić, może ktoś z was wie
piotrek Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Podaj jakieś linki albo opisz, o co dokładnie chodzi.
mandragora Napisano 30 Marzec 2006 Autor Napisano 30 Marzec 2006 http://www.maposfera.org/forum/index.php?topic=155.0 na tej stronie jest temat załączony i chodzi mi o to że na powierzchni będzie jakby trawa a po bokach ziemia, i tu rodzi się pytanie te dwie tekstury się przenikają, jak usunie się jedna pojawia się druga i na odwrót tylko nie wiem jak to się robi w maya aby było to widoczne w grze, w maya wiem jak to zrobic aby maya widziała ale Painkiller nie widzi. Załorzenie jest takie przyjmuje tylko color i ambient color do tego tylko jedno mapowanie uv http://www.maposfera.org/forum/index.php?topic=39.0 a tu są linki, za dobrze nie znam anglika więc może wy coś z tego wyłapiecie, jeszcze w necie można znaleśc można PainED z tym jak robi do niej poziomy ale nie ma tam wzmianki o blendingu i alphatescie, aha jeszcze jest eksporter MeshPak.mll, może da się go jakoś otworzyc i sprawdźic o co chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się