Skocz do zawartości

[architektura] domek jednorodzinny, Alicante


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

wrzucam do Waszej oceny moje ostanie wypociny. projekt domku jednorodzinnego w Alicante. tak na szybko zrobione (jak na moje mozliwosci...) noi ta zielen kuleje troche (dlatego zaslonilem ja czesciowo podpisem.... heh....

render to max + vray noi fotoszop, fotoszop.....

sporo mialem problemow z ustawieniem wlasciwego swiatla.

mam pytanie.

jak ustwaiacie na poczatku swiatla uzywajac vraya?

tzn- GI, skylight + sunlight?

wiem ze nie ma super porady na kazda scene i to w pewnym sensie metoda prob i bledow, ale na pewno macie pewne ustawienia wyjsciowe, takie od ktorych zaczynacie.

ja mialem problem z vray light. bylo b ciemne wszytsko. zwiekszanie multiply nic nie dawalo (zwykle w maxowych swiatlach to dziala..?).

 

 

http://img303.imageshack.us/my.php?image=german8eu.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. jak ten dzieciak dobiegnie do domu to se łeb o sufit rozje***

2. plaszczyzny sie zlewaja

3. ciezko sie wypowidziec bo srednio czytelna wizka

4. juz sie balem ze bedzie dworek.. niestety jest tylko tynkowany prostopadłoscian:P

Napisano

juz zmienione.

no fakt- takie prostokaty.... lepiej chyba niz dworek....

fakt ze render jest troche wypalony swiatlem. po pierwsze to jak juz pislaem mialem problemy ze swiatlem, a po drugie to w koncu hiszpania........ :P

Napisano

nie wiem czy w hiszpani az tak swieci:)

fakt ze wizualka jest sporo przepalona - w stosunku do zieleni naprawde wyglada jak jednolita biala plama. rozumiem ze to poczatek pracy nad tym renderem, przydalo by sie troche wiecej detalu na budynku i moze jeszcze rodzice tego "wyrosnietego" bachora.

 

przyjemnej pracki zycze

Napisano

na stroie w tutorialach jest gdzies temat oswietlenie v-ray outdoor.tam sa podstawowe ustawienia ktore na poczatek sa ok.szyby calkiem dobrze wyszly...troche wnetrza troche odbic.pozatym niewiele mozna powiedziec.

aha.ludzi sie wstawia zeby od razu dalo sie wyczuc skale budynku.dziwne ze czesto ludzie wstawiaja duze ludziki tak dla ozdoby, zeby bylo ladnie a skala budynku leci. pomniejsz dzieciaka popraw sciany(mozesz dac ciemniejszy kolor materialu(np. szary zeby uzyskac bialy), daj bump na trawe i bedzie dobrze.

Napisano

Pamiętaj, że jak wstawiasz człowieka, to nie na oko, ale zawsze z głową na horyzoncie. Znaczy, wtedy, kiedy robisz rzut z perspektywy człowieka to tak robisz, bo Twój horyzont i tego ludka pokrywają się. Jezeli jest to dzieciak, to jest niższy więc dajesz go proporcjonalnie niźej.

 

Nie radzę robić takich ujęć, gdzie perspektywa jest zbliżona do "ludzkiej", bo często takie zagrania sprawiają, że masz wrazenie, ze to jest ludzka, a ludziki sąnie w skali.

Napisano

ok, dzieki za komentarze. zmienilaem juz o dziecko.

wrzucam jeszcze jeden widok- z drugiej strony od wejscia do budynku (juz bez ludzi zeby nie bylo... :P

co do bumpa trawy to fakt, chcialem dac ale to mi wydluzylo rendering zbytnio.... nie mialem czasu na to- na tym nowym trawa tez nie jest najlepsza, ale chcialem glownie ze swiatlem sie pobawic.

 

http://img223.imageshack.us/my.php?image=viz01acopy6au.jpg

 

co do tego wypalenia. czesciowo chcialem zeby to bylo takie wypalone troche, chociaz moze nie do konca tak jak wyszlo.

na tym nowym renderze jest chyba troche lepiej.

Napisano

Trochę mało okien od nasłonecznionej strony... I jak odprowadzasz wodę z dachu?

Obawiam się, że taki tynkowany pudełek szybko się zrobi szary i będzie wyglądał jak nowojorski ściek.

Napisano

jak na hiszpanie to zdecydowanie za malo przeszklen.. robi sie z tego bunkier

nie rozumiem troche formy, moze jakis szkic funkcji, rzut ?

no i tak jak Maceo, mozna robic gdzies rynny schowane za attyka, ale rury spustowe chcac nie chcac musza sie pojawic.

Napisano
jak na hiszpanie to zdecydowanie za malo przeszklen.. robi sie z tego bunkier

nie rozumiem troche formy, moze jakis szkic funkcji, rzut ?

no i tak jak Maceo, mozna robic gdzies rynny schowane za attyka, ale rury spustowe chcac nie chcac musza sie pojawic.

 

 

wiesz no alicante jest w zasadzie na poludniu hiszpanii i nie wiem czy ktos by chcial miec caly przeszklony dom. sorry ale tutaj takie przeszklone sciany raczej nie sa praktyczne. od strony wejscia jest malo przeszklen, za to dom sie otwiera na ogrod (1 render). moze tak tego nie widac bo na pierwszym planie jest zadaszony taras.

ok, zaraz wrzuce jakis rzucik.

rynny.... jak na razie jeszcze moze sie sporo zmienic, to dopiero wstepna faza projektu- rendery byly robione zeby pokazac klientowi mniej wiecej jak bedzie wygladac jego domek. nie bylo sensy renderowac klamek czy rynien (ups, przepraszam- rur spustowych...:) .

Napisano

projekt jest jeszczze w poczatkowej fazie i jeszcze moze sie sporo pozmieniac, jak juz napisalem wczesniej.

parter:

http://img97.imageshack.us/my.php?image=refplantagnmodel8yc.jpg

i 1 pietro:

http://img97.imageshack.us/my.php?image=refplantagnmodel27ya.jpg

 

 

 

maceo- kurde to nie polska... tutaj ciagle maja problemy z susza.... nie za czesto pada.... a jak juz pada to hiszpanie traktuja to jako kataklizm i nikt sie nie dziwi ze dach przecieka.... hehe :)

Napisano
(...)rury spustowe chcac nie chcac musza sie pojawic.

 

Nie musza, nie musza - mozna je "puścić" w scianach, moze tez to byc dach pogrązony - spadek w kierunku środka budynku i rury spustowe wewnątrz (np. w słupach).

 

Co do renderu - przepalony, no i ta trawa. Na max3d.pl jest tutorial o trawie w vrayu. Wypróbuj :)

Napisano

hmm, czyli to dla realnego inwestora...

 

1. między szklaną ścianą, a bunkrem jest jeszcze całe "spektrum gradacji" ;)

120. tak się czepiam rynien ;)

234. daj znaka co powie inwestor..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności