Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moja pierwsza praca która mi sie podoba. Kombinowałem troszke bo model robiony w CATII, przerzucony PolyTransem do 3ds max 8. Tam robiona była reszta. Renderer to mental ray. Oświelenie mapą HDRI. Na koniec postprodukcja w Photoshopie. Niestety kompresja do jpg troszke namieszała. Oryginalny render miałem w 1024x1600 w tiffie. czekam na komentarze (prosze o wyrozumiałość bo to pierwsza pracka). Pozdrawiam wszystkich.

 

?070773000z_001a.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Napis to nie 3d. Robiony w Photoshopie na końcu żeby złamać troszke gładkość stali.

Napisano

pracka fajna, skoro zrobiłeś ten napis w photoshopie to gratuluje - wugląda na boola

 

pozdr

Napisano

Nie podoba mi się tekstura drewna i troszeczkę shaderek tego noża.

Poza tym, całkiem fajnie :)

Napisano

Ja bym dodał mały fallow i blur na kuli i zmniejszył ten mocny cień pod nią. Metal na ostrzu powinien być wyraźniejszy, ostrzejszy (wiecej koloru czarnego na nim, moż opcja "reflection only sfer" by pomogła+dobra mapka odbić+mały blur)

Podaj czas renderingu jak mozesz....

Pozdr.

Napisano

Drewno ci wogóle nie wyszło. i Troszkę ta stal za bardzo odbija. Mogłeś dać jakieś scraches albo coś.

No a napisik rzeczywiście ładny, ładny.

 

No ale jak na pierwszy taz to superancko.

Napisano
  • Autor

Kula jest tam z 2 powodów. Po pierwsze podpiera nóż a po drugie jej barwa łamie błękit tła.

Napisano
  • Autor

W ramach odświezenia tematu: Trochę nad tym chyba przysiądę i zrobie renderek w vrayu i zobaczymy co wyjdzie.

Napisano

No drewnianą rączka nie wyszła, ale mogłeś jakiegoś bumpa z mapą tego drewna przerobioną w photoshopie i byłoby git:) I jescze brak refletcion w nożu powinien byc skoro to metal, co nie?:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności