Napisano 3 Kwiecień 200619 l Moja pierwsza praca która mi sie podoba. Kombinowałem troszke bo model robiony w CATII, przerzucony PolyTransem do 3ds max 8. Tam robiona była reszta. Renderer to mental ray. Oświelenie mapą HDRI. Na koniec postprodukcja w Photoshopie. Niestety kompresja do jpg troszke namieszała. Oryginalny render miałem w 1024x1600 w tiffie. czekam na komentarze (prosze o wyrozumiałość bo to pierwsza pracka). Pozdrawiam wszystkich.
Napisano 3 Kwiecień 200619 l Autor Napis to nie 3d. Robiony w Photoshopie na końcu żeby złamać troszke gładkość stali.
Napisano 3 Kwiecień 200619 l pracka fajna, skoro zrobiłeś ten napis w photoshopie to gratuluje - wugląda na boola pozdr
Napisano 4 Kwiecień 200619 l Nie podoba mi się tekstura drewna i troszeczkę shaderek tego noża. Poza tym, całkiem fajnie :)
Napisano 4 Kwiecień 200619 l Ja bym dodał mały fallow i blur na kuli i zmniejszył ten mocny cień pod nią. Metal na ostrzu powinien być wyraźniejszy, ostrzejszy (wiecej koloru czarnego na nim, moż opcja "reflection only sfer" by pomogła+dobra mapka odbić+mały blur) Podaj czas renderingu jak mozesz.... Pozdr.
Napisano 4 Kwiecień 200619 l Drewno ci wogóle nie wyszło. i Troszkę ta stal za bardzo odbija. Mogłeś dać jakieś scraches albo coś. No a napisik rzeczywiście ładny, ładny. No ale jak na pierwszy taz to superancko.
Napisano 4 Kwiecień 200619 l Autor Kula jest tam z 2 powodów. Po pierwsze podpiera nóż a po drugie jej barwa łamie błękit tła.
Napisano 9 Lipiec 200618 l Autor W ramach odświezenia tematu: Trochę nad tym chyba przysiądę i zrobie renderek w vrayu i zobaczymy co wyjdzie.
Napisano 9 Lipiec 200618 l No drewnianą rączka nie wyszła, ale mogłeś jakiegoś bumpa z mapą tego drewna przerobioną w photoshopie i byłoby git:) I jescze brak refletcion w nożu powinien byc skoro to metal, co nie?:)