Jump to content

wyhamowanie cząsteczek


mcqueen
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich!

 

Czy ktoś może mi wskazać sposób jak wyhamować prędkość cząsteczek wyrzucanych przez SuperSpray?

 

Czy jest jakas opcja, ktora trzeba zaznaczyc w SuperSpray'u aby czasteczki tracily swoja predkosc wraz z uplywem czasu od wystrzelenia?

Link to comment
Share on other sites

na pewno zadziala deflector (ten ze strzalkami wchodzacymi i wychodzacymi, ale to przekombinowane), i cos mi sie w pamieci obija ze da sie to zrobic w afterburnie, ze czasteczki im dalej tym szybciej lub wolniej,

 

ale jak chcesz miec pojedynczy wypust czasteczek, to mozna od biedy animowac ich speeda na keyframes

Link to comment
Share on other sites

ale mieszacie :) Jest przecież specjalna siła która do tego służy, zwie się drag i siedzi w "forces"

Spokojnie mozna też o ile mnie pamięć nie myli poprostu animować parametr "speed" w ustawieniach super spraya.

Link to comment
Share on other sites

Tak chodzilo mi o cos takiego jak "drag". Probuje stworzyc realistyczna animacje dymu wydobywajacego sie komina z pociagu parowego. W rzeczywistosci jest tak ze czasteczki dymu sa wyrzucena z duza predkoscia, a nastepnie zwalniaja w wyniku wytracenia energi, tworzac zwarte kleby dymu. Zmieniajac speed wszystkie zwalniaja a nie o to chodzi.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy