Skocz do zawartości

wyhamowanie cząsteczek


Gość mcqueen

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mcqueen

Witam wszystkich!

 

Czy ktoś może mi wskazać sposób jak wyhamować prędkość cząsteczek wyrzucanych przez SuperSpray?

 

Czy jest jakas opcja, ktora trzeba zaznaczyc w SuperSpray'u aby czasteczki tracily swoja predkosc wraz z uplywem czasu od wystrzelenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

na pewno zadziala deflector (ten ze strzalkami wchodzacymi i wychodzacymi, ale to przekombinowane), i cos mi sie w pamieci obija ze da sie to zrobic w afterburnie, ze czasteczki im dalej tym szybciej lub wolniej,

 

ale jak chcesz miec pojedynczy wypust czasteczek, to mozna od biedy animowac ich speeda na keyframes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mcqueen

Tak chodzilo mi o cos takiego jak "drag". Probuje stworzyc realistyczna animacje dymu wydobywajacego sie komina z pociagu parowego. W rzeczywistosci jest tak ze czasteczki dymu sa wyrzucena z duza predkoscia, a nastepnie zwalniaja w wyniku wytracenia energi, tworzac zwarte kleby dymu. Zmieniajac speed wszystkie zwalniaja a nie o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności