Napisano 5 Kwiecień 200619 l Witam wszystkich! Czy ktoś może mi wskazać sposób jak wyhamować prędkość cząsteczek wyrzucanych przez SuperSpray? Czy jest jakas opcja, ktora trzeba zaznaczyc w SuperSpray'u aby czasteczki tracily swoja predkosc wraz z uplywem czasu od wystrzelenia?
Napisano 5 Kwiecień 200619 l na pewno zadziala deflector (ten ze strzalkami wchodzacymi i wychodzacymi, ale to przekombinowane), i cos mi sie w pamieci obija ze da sie to zrobic w afterburnie, ze czasteczki im dalej tym szybciej lub wolniej, ale jak chcesz miec pojedynczy wypust czasteczek, to mozna od biedy animowac ich speeda na keyframes
Napisano 5 Kwiecień 200619 l albo użyjesz particle flow gdzie masz wszystko, albo pokombinuj z modyfikatorem wind, wybacz, ale zaspany jestem i wiecej nie napisze ..;)
Napisano 5 Kwiecień 200619 l ale mieszacie :) Jest przecież specjalna siła która do tego służy, zwie się drag i siedzi w "forces" Spokojnie mozna też o ile mnie pamięć nie myli poprostu animować parametr "speed" w ustawieniach super spraya.
Napisano 6 Kwiecień 200619 l Tak chodzilo mi o cos takiego jak "drag". Probuje stworzyc realistyczna animacje dymu wydobywajacego sie komina z pociagu parowego. W rzeczywistosci jest tak ze czasteczki dymu sa wyrzucena z duza predkoscia, a nastepnie zwalniaja w wyniku wytracenia energi, tworzac zwarte kleby dymu. Zmieniajac speed wszystkie zwalniaja a nie o to chodzi.