Skocz do zawartości

wyhamowanie cząsteczek


Rekomendowane odpowiedzi

Gość mcqueen
Napisano

Witam wszystkich!

 

Czy ktoś może mi wskazać sposób jak wyhamować prędkość cząsteczek wyrzucanych przez SuperSpray?

 

Czy jest jakas opcja, ktora trzeba zaznaczyc w SuperSpray'u aby czasteczki tracily swoja predkosc wraz z uplywem czasu od wystrzelenia?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

na pewno zadziala deflector (ten ze strzalkami wchodzacymi i wychodzacymi, ale to przekombinowane), i cos mi sie w pamieci obija ze da sie to zrobic w afterburnie, ze czasteczki im dalej tym szybciej lub wolniej,

 

ale jak chcesz miec pojedynczy wypust czasteczek, to mozna od biedy animowac ich speeda na keyframes

Napisano

albo użyjesz particle flow gdzie masz wszystko, albo pokombinuj z modyfikatorem wind, wybacz, ale zaspany jestem i wiecej nie napisze ..;)

Napisano

ale mieszacie :) Jest przecież specjalna siła która do tego służy, zwie się drag i siedzi w "forces"

Spokojnie mozna też o ile mnie pamięć nie myli poprostu animować parametr "speed" w ustawieniach super spraya.

Gość mcqueen
Napisano

Tak chodzilo mi o cos takiego jak "drag". Probuje stworzyc realistyczna animacje dymu wydobywajacego sie komina z pociagu parowego. W rzeczywistosci jest tak ze czasteczki dymu sa wyrzucena z duza predkoscia, a nastepnie zwalniaja w wyniku wytracenia energi, tworzac zwarte kleby dymu. Zmieniajac speed wszystkie zwalniaja a nie o to chodzi.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności