Jump to content

Jak gładko scalić 2 róne obiekty?


Guest Comarsky
 Share

Recommended Posts

Guest Comarsky

Witam

Mam problem z gładkim scaleniem 2 obiektów (np: kula i cylinder). Zależy mi na tym by zamienić je w jeden obiekt, BEZ OSTRYCH ZAŁAMAŃ. z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

 

Mod: Umieszczaj twoje wątki w stosownych działach, Archiwum speed modelingu nie jest miejscem na takie pytania. Wątek przeniesiony

Link to comment
Share on other sites

kula i cylinder się gładko nie scalają ;). Można sprobować zaznaczyć polygony łączenia i użyć funkcji bridge jeżeli siatki na siebie nie zachodzą. Można połączyć je booleanem, naprawić powstałą siatke i użyć chamfera na krawędzi łączenia. Wyżej wymienione sposoby mają jeszcze wiele kombinacji i odpowiedź która z nich jest właściwa jest związana z kształtem scalanych siatek. Bez screena więcej nie pomoge.

Link to comment
Share on other sites

Tak właściwie to ja nie wiem co chcesz zrobić? Ale podejrzewam, że chcesz zrobić coś w rodzaju 'rurki' zwężającej się. Wszystkie wersje maxa powyżej 7 mają 'bridge'. Edit.poly>edit poligons>bridge. Wstaw więcaj niż 1 segment i taper ujemny i będzie chyba git:)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy