Skocz do zawartości

Jak gładko scalić 2 róne obiekty?


Gość Comarsky

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Comarsky

Witam

Mam problem z gładkim scaleniem 2 obiektów (np: kula i cylinder). Zależy mi na tym by zamienić je w jeden obiekt, BEZ OSTRYCH ZAŁAMAŃ. z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

 

Mod: Umieszczaj twoje wątki w stosownych działach, Archiwum speed modelingu nie jest miejscem na takie pytania. Wątek przeniesiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kula i cylinder się gładko nie scalają ;). Można sprobować zaznaczyć polygony łączenia i użyć funkcji bridge jeżeli siatki na siebie nie zachodzą. Można połączyć je booleanem, naprawić powstałą siatke i użyć chamfera na krawędzi łączenia. Wyżej wymienione sposoby mają jeszcze wiele kombinacji i odpowiedź która z nich jest właściwa jest związana z kształtem scalanych siatek. Bez screena więcej nie pomoge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właściwie to ja nie wiem co chcesz zrobić? Ale podejrzewam, że chcesz zrobić coś w rodzaju 'rurki' zwężającej się. Wszystkie wersje maxa powyżej 7 mają 'bridge'. Edit.poly>edit poligons>bridge. Wstaw więcaj niż 1 segment i taper ujemny i będzie chyba git:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności