Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam problem z gładkim scaleniem 2 obiektów (np: kula i cylinder). Zależy mi na tym by zamienić je w jeden obiekt, BEZ OSTRYCH ZAŁAMAŃ. z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

 

Mod: Umieszczaj twoje wątki w stosownych działach, Archiwum speed modelingu nie jest miejscem na takie pytania. Wątek przeniesiony

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kula i cylinder się gładko nie scalają ;). Można sprobować zaznaczyć polygony łączenia i użyć funkcji bridge jeżeli siatki na siebie nie zachodzą. Można połączyć je booleanem, naprawić powstałą siatke i użyć chamfera na krawędzi łączenia. Wyżej wymienione sposoby mają jeszcze wiele kombinacji i odpowiedź która z nich jest właściwa jest związana z kształtem scalanych siatek. Bez screena więcej nie pomoge.

Napisano

scal je tak jak potrafisz i daj im smootha na 32, ale cudow nie bedzie

mysle ze latwiej bedzie Ci wyciagnac z kulki cylinder :)

Napisano

Tak właściwie to ja nie wiem co chcesz zrobić? Ale podejrzewam, że chcesz zrobić coś w rodzaju 'rurki' zwężającej się. Wszystkie wersje maxa powyżej 7 mają 'bridge'. Edit.poly>edit poligons>bridge. Wstaw więcaj niż 1 segment i taper ujemny i będzie chyba git:)

Napisano

Pisząc 'wszystkie maxy powyżej 7' miałem na myśli: wszystkie maxy od 7 w górę włącznie :D hehe

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności