Gość Comarsky Napisano 5 Kwiecień 2006 Share Napisano 5 Kwiecień 2006 Witam Mam problem z gładkim scaleniem 2 obiektów (np: kula i cylinder). Zależy mi na tym by zamienić je w jeden obiekt, BEZ OSTRYCH ZAŁAMAŃ. z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Mod: Umieszczaj twoje wątki w stosownych działach, Archiwum speed modelingu nie jest miejscem na takie pytania. Wątek przeniesiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 5 Kwiecień 2006 Share Napisano 5 Kwiecień 2006 kula i cylinder się gładko nie scalają ;). Można sprobować zaznaczyć polygony łączenia i użyć funkcji bridge jeżeli siatki na siebie nie zachodzą. Można połączyć je booleanem, naprawić powstałą siatke i użyć chamfera na krawędzi łączenia. Wyżej wymienione sposoby mają jeszcze wiele kombinacji i odpowiedź która z nich jest właściwa jest związana z kształtem scalanych siatek. Bez screena więcej nie pomoge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 5 Kwiecień 2006 Share Napisano 5 Kwiecień 2006 scal je tak jak potrafisz i daj im smootha na 32, ale cudow nie bedzie mysle ze latwiej bedzie Ci wyciagnac z kulki cylinder :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaccunio Napisano 5 Kwiecień 2006 Share Napisano 5 Kwiecień 2006 z cylindra extruduj polygony i tyko na nie daj smootha to bedziesz mial gladko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Kwiecień 2006 Share Napisano 10 Kwiecień 2006 Tak właściwie to ja nie wiem co chcesz zrobić? Ale podejrzewam, że chcesz zrobić coś w rodzaju 'rurki' zwężającej się. Wszystkie wersje maxa powyżej 7 mają 'bridge'. Edit.poly>edit poligons>bridge. Wstaw więcaj niż 1 segment i taper ujemny i będzie chyba git:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Kwiecień 2006 Share Napisano 10 Kwiecień 2006 Pisząc 'wszystkie maxy powyżej 7' miałem na myśli: wszystkie maxy od 7 w górę włącznie :D hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 10 Kwiecień 2006 Share Napisano 10 Kwiecień 2006 albo na froncie obrysuj linia tak jak chcesz ("s" na klawiaturze pomaga) i lathe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi