Napisano 7 Kwiecień 200618 l Witam, mam nastepujacy problem. Mamy 2 tekstury z kanalem alpha, dwie tekstury polozone wzajemnie na siebie tworza pelny obiekt(tzn w zadnym miejscu nie ma przeswitu).Teraz pytanie. Za pomoca jakiego narzadzia mozna to zrobic w momencie gdy odpada reczne zaznaczanie poszczegolnych poly i tworzenie z nich oddzielnych grup? Kiedy staram sie ulozyc tekstury na obiekcie narzedziem multi /sub-object widoczna jest tylko jedna tekstura. Z gory dziekuje za pomoc.
Napisano 7 Kwiecień 200618 l a czemu obu warstw nie zmieszasz w photoshopie w jedną i nie nałożysz na obiekt? dużo łatwiejsze i przyjemniejsze...
Napisano 7 Kwiecień 200618 l Nie wiem za bardzo o co ci chodzi chłopie, ale może materiał typu blend byłby dla ciebie rozwiązaniem?
Napisano 11 Kwiecień 200618 l Autor Oczywiscie mozna spalszczyc tekstury w photoshopie. Wydaje mi sie jednak ze latniej bedzie mi modyfikowac wlasciowosci fizyczne - jak odbicia itp. na odzielnych layerach - gdzie nie bede musial walczyc na calej mapie globalnej. Dlatego chcialbym znalesc taka opcje ktora pozwoli klasc tekstury na siebie warstwowo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto