zumberek Napisano 7 Kwiecień 2006 Share Napisano 7 Kwiecień 2006 Witam, mam nastepujacy problem. Mamy 2 tekstury z kanalem alpha, dwie tekstury polozone wzajemnie na siebie tworza pelny obiekt(tzn w zadnym miejscu nie ma przeswitu).Teraz pytanie. Za pomoca jakiego narzadzia mozna to zrobic w momencie gdy odpada reczne zaznaczanie poszczegolnych poly i tworzenie z nich oddzielnych grup? Kiedy staram sie ulozyc tekstury na obiekcie narzedziem multi /sub-object widoczna jest tylko jedna tekstura. Z gory dziekuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owca Napisano 7 Kwiecień 2006 Share Napisano 7 Kwiecień 2006 a czemu obu warstw nie zmieszasz w photoshopie w jedną i nie nałożysz na obiekt? dużo łatwiejsze i przyjemniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Kwiecień 2006 Share Napisano 7 Kwiecień 2006 Nie wiem za bardzo o co ci chodzi chłopie, ale może materiał typu blend byłby dla ciebie rozwiązaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zumberek Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2006 Oczywiscie mozna spalszczyc tekstury w photoshopie. Wydaje mi sie jednak ze latniej bedzie mi modyfikowac wlasciowosci fizyczne - jak odbicia itp. na odzielnych layerach - gdzie nie bede musial walczyc na calej mapie globalnej. Dlatego chcialbym znalesc taka opcje ktora pozwoli klasc tekstury na siebie warstwowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się