Posted April 7, 200619 yr Witam, mam nastepujacy problem. Mamy 2 tekstury z kanalem alpha, dwie tekstury polozone wzajemnie na siebie tworza pelny obiekt(tzn w zadnym miejscu nie ma przeswitu).Teraz pytanie. Za pomoca jakiego narzadzia mozna to zrobic w momencie gdy odpada reczne zaznaczanie poszczegolnych poly i tworzenie z nich oddzielnych grup? Kiedy staram sie ulozyc tekstury na obiekcie narzedziem multi /sub-object widoczna jest tylko jedna tekstura. Z gory dziekuje za pomoc.
April 7, 200619 yr a czemu obu warstw nie zmieszasz w photoshopie w jedną i nie nałożysz na obiekt? dużo łatwiejsze i przyjemniejsze...
April 7, 200619 yr Nie wiem za bardzo o co ci chodzi chłopie, ale może materiał typu blend byłby dla ciebie rozwiązaniem?
April 11, 200619 yr Author Oczywiscie mozna spalszczyc tekstury w photoshopie. Wydaje mi sie jednak ze latniej bedzie mi modyfikowac wlasciowosci fizyczne - jak odbicia itp. na odzielnych layerach - gdzie nie bede musial walczyc na calej mapie globalnej. Dlatego chcialbym znalesc taka opcje ktora pozwoli klasc tekstury na siebie warstwowo.
Create an account or sign in to comment