Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam, mam nastepujacy problem. Mamy 2 tekstury z kanalem alpha, dwie tekstury polozone wzajemnie na siebie tworza pelny obiekt(tzn w zadnym miejscu nie ma przeswitu).Teraz pytanie. Za pomoca jakiego narzadzia mozna to zrobic w momencie gdy odpada reczne zaznaczanie poszczegolnych poly i tworzenie z nich oddzielnych grup?

Kiedy staram sie ulozyc tekstury na obiekcie narzedziem multi /sub-object widoczna jest tylko jedna tekstura.

 

Z gory dziekuje za pomoc.

  • Replies 3
  • Views 809
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

a czemu obu warstw nie zmieszasz w photoshopie w jedną i nie nałożysz na obiekt? dużo łatwiejsze i przyjemniejsze...

Nie wiem za bardzo o co ci chodzi chłopie, ale może materiał typu blend byłby dla ciebie rozwiązaniem?

  • Author

Oczywiscie mozna spalszczyc tekstury w photoshopie. Wydaje mi sie jednak ze latniej bedzie mi modyfikowac wlasciowosci fizyczne - jak odbicia itp. na odzielnych layerach - gdzie nie bede musial walczyc na calej mapie globalnej.

Dlatego chcialbym znalesc taka opcje ktora pozwoli klasc tekstury na siebie warstwowo.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy