Napisano 9 Kwiecień 200618 l Witam. Przedstawiam po raz pierwszy to co robie. Zajmuje sie modelowaniem okrętów. Staram sie zrobić bardzo szczegółowo każdy element. Teraz przedstawiam armatę z japońskich pancerników. Niewiele jeszcze umiem w Maxie i czekam na Wasze uwagi. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 9 Kwiecień 200618 l no model pierwsza klas dużo szczegółów widać że się postarałeś szkoda tylko że niema materiałów i texturek i reszty okrętu też mi brakuje:) bo wtedy by fajnie wyszło
Napisano 9 Kwiecień 200618 l bardzo fajne obrazujac caly okret miej na uwadze ze zgubisz mase detalu jak modelowane nity chociazby w kazdym razie co sie nauczysz to twoje :)
Napisano 9 Kwiecień 200618 l detale - perfekcja pracuj dalej, zastanów się czy nie przenieśc pracy do Wip-a
Napisano 9 Kwiecień 200618 l Piękne detale i model, gdybyś to nadrobił texturką z ładny specularem :) ..ehh..byłoby miodnie:) Witam na forum i pozdrawiam.
Napisano 10 Kwiecień 200618 l Autor Witajcie. Fajnie byłoby gdybym cokolwiek zrozumiał z tego, co piszecie. Armata ma tekstury i materiały. Niestety na okrętach kolory są raczej monotematyczne. Najbardziej to widać na okrętach japońskich. Występują dosłownie 2 kolory ( szary na wszystkim powyżej linii wodnej i czerwony poniżej) i do tego wszystko matowe, oraz 3 kolor naturalnego drewna na pokładach deskowanych. Tak na prawdę brakuje mi umiejętności zrobienia tekstury i materiałów by uzyskać efekt zużycia i eksploatacji. Nie wiem jak to zrobić, bo jak pisałem na początku niewiele umiem w Maxie. Dlatego wstawiłem samą armatę, bo to jeden z ważnych kawałków okrętu i można go traktować jak coś skończonego. W następnym wątku przedstawię coś skończonego. Oczywiście okręt, niczym innym się nie zajmuje. Pozdrawiam. Waldek. A tak na marginesie szukam nauczyciela maxa.
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Musze przyznac, bardzo ladnie sie prezentuje. Moze przenies to do WIP'a i tam pokazuj postepy przy modelowaniu kolejnych elementow okretu. Co do texturek to mozesz miec jedynie problem z mapowaniem ;)