Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

przymocowuje kosc do danego obszaru modelu tylko ze kosc nie robi gladkiego przejscia na dalszy obszar ( dokaldnie gdzie konczy mi sie kosc tam przestaje ona dzialac na model i to ze 100% sila). da sie zaznaczyc wybrane vertexy i tam ustalic ich sile ale to bezsensu. chce zeby to bylo automatycznie

chodzi o takie gladkie przejscia..

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wystarczy po ustawiac wagi vertexow (weigt) jest to zmudna robota i nie jest automatyczna ale napewno efekt bedzie taki jaki sobie wymarzyles. Zaznacz na samej gorze opcje vertex i po kolei zaznaczaj vertexy i przypisuj im odpowiednie wagi. Jezeli chcesz zeby bylo automatycznie to tak jak powiedzial tomoek - musisz dodac kosc pomiedzy jeszcze jedna. Niestety podpinanie siateczki wymaga czasu i cierpliwosci a automatycznie jak sie robi zawsze powstaje duzo bledow ktore i tak trzeba poprawiac. Powodzenia

Napisano

SUPER_OkO zapomniales chyba jeszcze ze jest takie cos jak malowanie wag "pendzelkiem" :) (paint weigt - jesli dobrze kojarze) troche wydajnejsza i szybsza metoda jednak. polecam pierw jednak "malowac" wagi a potem jezeli jakies vertexy nie zachowoja sie jak nalezy poprawic juz na poszczegolnych wertexach ich wagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności