Napisano 11 Kwiecień 200619 l przymocowuje kosc do danego obszaru modelu tylko ze kosc nie robi gladkiego przejscia na dalszy obszar ( dokaldnie gdzie konczy mi sie kosc tam przestaje ona dzialac na model i to ze 100% sila). da sie zaznaczyc wybrane vertexy i tam ustalic ich sile ale to bezsensu. chce zeby to bylo automatycznie chodzi o takie gladkie przejscia..
Napisano 11 Kwiecień 200619 l sprawa wyglada jak mowilem-nie ma tam nastepnej kosci wiec nie ma miekkosci; aby bylo przejscie lagodne nalezy dodac kosc z zachodzacym oddzialywaniem
Napisano 12 Kwiecień 200619 l On gdzies te wartosci musi umiescic, wiec jezeli nie ma kosci, na ktora moze to wrzucic, to co ma z nimi zrobic?
Napisano 12 Kwiecień 200619 l Wystarczy po ustawiac wagi vertexow (weigt) jest to zmudna robota i nie jest automatyczna ale napewno efekt bedzie taki jaki sobie wymarzyles. Zaznacz na samej gorze opcje vertex i po kolei zaznaczaj vertexy i przypisuj im odpowiednie wagi. Jezeli chcesz zeby bylo automatycznie to tak jak powiedzial tomoek - musisz dodac kosc pomiedzy jeszcze jedna. Niestety podpinanie siateczki wymaga czasu i cierpliwosci a automatycznie jak sie robi zawsze powstaje duzo bledow ktore i tak trzeba poprawiac. Powodzenia
Napisano 14 Kwiecień 200619 l SUPER_OkO zapomniales chyba jeszcze ze jest takie cos jak malowanie wag "pendzelkiem" :) (paint weigt - jesli dobrze kojarze) troche wydajnejsza i szybsza metoda jednak. polecam pierw jednak "malowac" wagi a potem jezeli jakies vertexy nie zachowoja sie jak nalezy poprawic juz na poszczegolnych wertexach ich wagi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto