IQW Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 przymocowuje kosc do danego obszaru modelu tylko ze kosc nie robi gladkiego przejscia na dalszy obszar ( dokaldnie gdzie konczy mi sie kosc tam przestaje ona dzialac na model i to ze 100% sila). da sie zaznaczyc wybrane vertexy i tam ustalic ich sile ale to bezsensu. chce zeby to bylo automatycznie chodzi o takie gladkie przejscia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 musisz dolozyc nastepna-pomiedzy bedzie przjscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IQW Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2006 rysunek powinien ułatwić sprawe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 sprawa wyglada jak mowilem-nie ma tam nastepnej kosci wiec nie ma miekkosci; aby bylo przejscie lagodne nalezy dodac kosc z zachodzacym oddzialywaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 On gdzies te wartosci musi umiescic, wiec jezeli nie ma kosci, na ktora moze to wrzucic, to co ma z nimi zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 Wystarczy po ustawiac wagi vertexow (weigt) jest to zmudna robota i nie jest automatyczna ale napewno efekt bedzie taki jaki sobie wymarzyles. Zaznacz na samej gorze opcje vertex i po kolei zaznaczaj vertexy i przypisuj im odpowiednie wagi. Jezeli chcesz zeby bylo automatycznie to tak jak powiedzial tomoek - musisz dodac kosc pomiedzy jeszcze jedna. Niestety podpinanie siateczki wymaga czasu i cierpliwosci a automatycznie jak sie robi zawsze powstaje duzo bledow ktore i tak trzeba poprawiac. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 14 Kwiecień 2006 Share Napisano 14 Kwiecień 2006 SUPER_OkO zapomniales chyba jeszcze ze jest takie cos jak malowanie wag "pendzelkiem" :) (paint weigt - jesli dobrze kojarze) troche wydajnejsza i szybsza metoda jednak. polecam pierw jednak "malowac" wagi a potem jezeli jakies vertexy nie zachowoja sie jak nalezy poprawic juz na poszczegolnych wertexach ich wagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się