kurt_hectic Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 hi, mam pytanie: macie moze jakies ciekawe strony, screeny, co kolwiek pokazujace uzycie n.map "do nie twarzy :P". konkretnie: drzewa, skaly... np. jakis teren, na ktorym sa textury + n.mapki. pozdr. & thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 http://www.adambromell.com/2d.html http://www.limefly.net/html/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=search&cat=0&page=1 http://unigine.com/documentation/tutorial/tools/normalmapper/ mam nadzieje, ze o to ci chodziło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 Rozpakuj sobie archiwa Dooma3, albo choćby Obliviona. Dużo bardzo fajnych texturek tam jest, w sam raz by popodglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2006 thx, thx :o a jak sie rozpakowywuje pliki, np. pk3 albo jakies inne gowienka z gierek ?chetnie sie dowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 hmmm jak mnie pamiec nie myli zmieniasz rozszerzenie pk3 na zip i rozpakowujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 Użycie normalmap na otwartych przestrzeniach (drzewa, skały, teren) to raczej sie często nie zdaża, gdyż normale najlepiej zprawdzają się przy mocnych i ostrych cieniach, przy świetle punktowym (typu omni czy jakoś tak). Jeśli sie nie myle to na szerszą skale, również dla terenów otwartych normale zastosowano własnie w Oblivionie. Niestety nie miałem okazji zobaczyć. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 pk3 to zwykły zip jest, total commander bez zmieniania rozszerzenia wchodzi w niego jak w.. nieważne ;) .bsa z obrzydliwiona można rozpakować tym małe info o oblivionie: http://cs.elderscrolls.com/constwiki/index.php/Talk:BSA_Exploder http://www.ascn92.dsl.pipex.com/morrowind/oblivion/tools.shtml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2006 thx "(:)-| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się