Napisano 12 Kwiecień 200618 l hi, mam pytanie: macie moze jakies ciekawe strony, screeny, co kolwiek pokazujace uzycie n.map "do nie twarzy :P". konkretnie: drzewa, skaly... np. jakis teren, na ktorym sa textury + n.mapki. pozdr. & thx
Napisano 13 Kwiecień 200618 l http://www.adambromell.com/2d.html http://www.limefly.net/html/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=search&cat=0&page=1 http://unigine.com/documentation/tutorial/tools/normalmapper/ mam nadzieje, ze o to ci chodziło :)
Napisano 13 Kwiecień 200618 l Rozpakuj sobie archiwa Dooma3, albo choćby Obliviona. Dużo bardzo fajnych texturek tam jest, w sam raz by popodglądać.
Napisano 13 Kwiecień 200618 l Autor thx, thx :o a jak sie rozpakowywuje pliki, np. pk3 albo jakies inne gowienka z gierek ?chetnie sie dowiem
Napisano 13 Kwiecień 200618 l hmmm jak mnie pamiec nie myli zmieniasz rozszerzenie pk3 na zip i rozpakowujesz ?
Napisano 13 Kwiecień 200618 l Użycie normalmap na otwartych przestrzeniach (drzewa, skały, teren) to raczej sie często nie zdaża, gdyż normale najlepiej zprawdzają się przy mocnych i ostrych cieniach, przy świetle punktowym (typu omni czy jakoś tak). Jeśli sie nie myle to na szerszą skale, również dla terenów otwartych normale zastosowano własnie w Oblivionie. Niestety nie miałem okazji zobaczyć. ;/
Napisano 13 Kwiecień 200618 l pk3 to zwykły zip jest, total commander bez zmieniania rozszerzenia wchodzi w niego jak w.. nieważne ;) .bsa z obrzydliwiona można rozpakować tym małe info o oblivionie: http://cs.elderscrolls.com/constwiki/index.php/Talk:BSA_Exploder http://www.ascn92.dsl.pipex.com/morrowind/oblivion/tools.shtml
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto