Jump to content
Sign in to follow this  
saygon

nagroda publiczności.

Recommended Posts

w ramach przyznawania nagrody publiczności przprowadzana jest ta oto onda. gkosujecie w niej na autora najlepszej pracy spośród nominowanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tak dla ukltwienia oto ostatnie wersje prac nominowanych autorów.

 

giorgione

giorgonde.jpg

 

BIRKoFF

birkoff.jpg

 

WavaMiva

mavamiva.jpg

 

Adso of Yora

ads%20of%20yora.jpg

 

Tiger1313

tiger1313.jpg

 

leander

leander.jpg

 

malika

malika.jpg

 

Kris_R

kris_r.jpg

 

oDD

odd.jpg

 

mime

mime.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

\"my god , it\'s full of stars\"

Takie te prace wszystkie ładne że niewiem co powiedzieć... szkoda że mojej i Phantom\'a tu nie ma:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprawde wszystkie prace mi sie podobaja ale moj glos wedruje dla mime klimat ktory zostal stworzony po prostu powala mnie doszczetnie :D wielkie brawa i duze [piwo] dla ciebie :D

 

POZDRAWIAM !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeee....pracki naprawde qlll....ale wedlug mnie jedna moze wygrac...:))) T...:)

 

 

pozdr[piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie t...... tylko m..... (chociaz wspolczuje szczerze jury) bo sam bym nie wiedzial jakie przyznac miejsca dla 5 prac :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Pablo

yeee....pracki naprawde qlll....ale wedlug mnie jedna moze wygrac...:))) T...:)

 

 

pozdr[piwo]

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Bardzo mi sie, podobają te rysunki ...tyle z,ę poława nei działa! Szczególnie mi zależy na mime, którego wszyscy tak zachwalają! Jeżeli te prace są tak dobre ,to mime...musi wywracać wszystko do góry nogami! Panie moderatorze! Pomocy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Bardzo mi sie, podobają te rysunki ...tyle z,ę poława nei działa! Szczególnie mi zależy na mime, którego wszyscy tak zachwalają! Jeżeli te prace są tak dobre ,to mime...musi wywracać wszystko do góry nogami! Panie moderatorze! Pomocy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha..dzięki :D Nie zauważyłem tego moejsca wcześniej:/Choć praca Mime-a jest naprawdę dobra(tylko meteory nie były rozmyte odowiednio ,wyglądały jak by wisiały w powietrzu), to bardziej przypadła mi do gusti ta wykonana przez Tiger1313(tu dla osmiany postacie takie zbyt kreskówkowe).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. a czy ktos mi moze powiedziec dlaczego polowa prac to brzydki, czerwony X?

Bo tak glupio zagloswac nie widzac polowy prac:(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawilem obrazki.

 

pawel, jak się na pewno domyslasz glosowanie juz dawno rostrzygniete, no ale faktycznie glosow nigdy za wiele :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy