Skocz do zawartości

Minibitwa #5 - Mroczny pan


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Z POWODU BRAKU UMIEJĘTNOŚCI I CZASU MODEL NIE ZOSTANIE SKOŃCZONY NA FINAŁ MINIBITWY I MAM NADZIEJE POJAWI SIE W DZIALE GAME ART JAKO WIP, NA KTÓRYM BĘDE EKSPERYMENTOWAŁ. DZIEKI I POWODZENIA RESZCIE UCZESTNIKÓW.

 

Witam

Zdecydowałem sie zrobić mrocznego typa z komiksu Soul Saga:

koncept1of.th.jpg

Szczególnie chodzi mi o tego pana na dole, z lewej, w zbroi.

Mało go troche widać, więc bede musiał improwizować.

 

Życze wszystkim powodzenia.

 

SOUL SAGA its logo and all characters are TM & 2000 Stephen Platt and Christian Lichtner. ALL RIGHTS RESERVED

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zacząłem łeba:

head6lw.th.jpg

 

Czy to prawda, że do Zbrusha najlepiej jest eksportować siatke z quadów zamiast trisów? Jeszcze go nie mam ale chce wiedzieć wcześniej, czy już siatke mam poprawiać.:D

Napisano

Heh, napewno nie profeske ale fajnie że takie było pierwsze wrażenie. Niestety łebek pójdzie do poprawki, bo zamiast lecieć loopami wzdłuż mięsni to wyciosałem go bezmyślnie z sześcianu i w Zbrushu mam małe problemy.

 

Mały progres. Pewnie w limicie sie nie zmieszcze więc potem będe kombinował.;)

 

post10dz.th.jpg

Napisano

Hehe, takie pseudo-rece (czytaj: cylindry) były ale tylko by zachować proporcje. Że nic nie wnosiły narazie do modelu to je uciąłem.

Co do klaty to rzeczywiście sie troche zagalopowalem zamiast najpierw nadać postaci same kształty a potem przejść do szczegułów. Poprostu korciły mnie te twarzyczki na klacie i chciałem jak najszybciej zobaczyc ile z nich wycisne na siatce low poly.

 

EDIT:

Tak szczerze to poprostu nie mam jeszcze pomysłu na te ręce, bo na konceptach nie widać zabardzo jak są opancerzone. A napewno są. :/

Napisano

Swietny model, jak dla mnie bardzo kształtny, głowa jest równiez elegancka, nic dodać nic ująć, jakosciowo wyglada to wszystko super

Napisano

Witam po dłuższym braku aktualizacji. Niestety z przykrością musze stwierdzić, że nie wyrobie sie do deadline'u. Miałem i bede miał niewiele czasu by nad nim posiedzieć. Model miał mieć normale ale nawet bez normali chyba nie dam rady. W każdym bądź razie model jest, niestety jeszcze nie zmapowany. Miał ponad 4k trisów więc zjechanie do 2999 trisów "troche" go zubożyło. Krytyka mile widziana.

 

http://www.esnips.com/doc/075d4a43-b646-4e49-9269-6398faefa59f/front.jpg

http://www.esnips.com/doc/87df5e3a-8193-451e-96ba-437e5de39c44/back.jpg

http://www.esnips.com/doc/2ba2ec01-d3af-435b-8936-653762bf8dd5/face.jpg

 

Problemy z imageshack stąd taka forma screenów. :(

Pozdrawiam

 

EDIT:

Chyba skończone ufałki:

uv8kv.th.jpg

 

EDIT2:

Hmm, zastanawiam sie czy wogóle w dobrym kierunku zmierzam, bo nie ma żadnego odzewu. Nawet nie wiem co najbardziej kuleje. :/ No ale dobra, modelu już raczej nie poprawie bo już go zmapowalem, ale jak coś bardzo razi to pisać.

 

Wstępna tekstura głowy:

fpeak2pn.jpg

Nadal nie wiem czy to ma być człowiek czy nie. Może jakieś sugestie co do koloru skóry? Brąz bardziej, niebieski...?

Napisano

imo swietny poczatek tekstury, ale tak jak sugerujesz, skora moglaby byc troche ciemniejsza. poza tym to naprawde swietnie wyglada, powinienes skonczyc, nawet poza bitwą.

 

pzdr

Napisano

Na obrazkach wydaje się niebieska ta skóra, więc mozesz pojechać w jakiś dziwny klimat, przecierz to Mroczny Pan! Taka niebieskawa metaliczna skóra....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności