Napisano 15 Kwiecień 200618 l Z POWODU BRAKU UMIEJĘTNOŚCI I CZASU MODEL NIE ZOSTANIE SKOŃCZONY NA FINAŁ MINIBITWY I MAM NADZIEJE POJAWI SIE W DZIALE GAME ART JAKO WIP, NA KTÓRYM BĘDE EKSPERYMENTOWAŁ. DZIEKI I POWODZENIA RESZCIE UCZESTNIKÓW. Witam Zdecydowałem sie zrobić mrocznego typa z komiksu Soul Saga: Szczególnie chodzi mi o tego pana na dole, z lewej, w zbroi. Mało go troche widać, więc bede musiał improwizować. Życze wszystkim powodzenia. SOUL SAGA its logo and all characters are TM & 2000 Stephen Platt and Christian Lichtner. ALL RIGHTS RESERVED
Napisano 16 Kwiecień 200618 l Autor Zacząłem łeba: Czy to prawda, że do Zbrusha najlepiej jest eksportować siatke z quadów zamiast trisów? Jeszcze go nie mam ale chce wiedzieć wcześniej, czy już siatke mam poprawiać.:D
Napisano 16 Kwiecień 200618 l ladnie - roowno i schludnie - widac profeske :D - taki srogi ten pan - ladnie
Napisano 19 Kwiecień 200618 l Autor Heh, napewno nie profeske ale fajnie że takie było pierwsze wrażenie. Niestety łebek pójdzie do poprawki, bo zamiast lecieć loopami wzdłuż mięsni to wyciosałem go bezmyślnie z sześcianu i w Zbrushu mam małe problemy. Mały progres. Pewnie w limicie sie nie zmieszcze więc potem będe kombinował.;)
Napisano 19 Kwiecień 200618 l model swietny ale troche dziwi mnie detal na klacie nie majac rak i dloni ? :)
Napisano 20 Kwiecień 200618 l Autor Hehe, takie pseudo-rece (czytaj: cylindry) były ale tylko by zachować proporcje. Że nic nie wnosiły narazie do modelu to je uciąłem. Co do klaty to rzeczywiście sie troche zagalopowalem zamiast najpierw nadać postaci same kształty a potem przejść do szczegułów. Poprostu korciły mnie te twarzyczki na klacie i chciałem jak najszybciej zobaczyc ile z nich wycisne na siatce low poly. EDIT: Tak szczerze to poprostu nie mam jeszcze pomysłu na te ręce, bo na konceptach nie widać zabardzo jak są opancerzone. A napewno są. :/
Napisano 20 Kwiecień 200618 l Swietny model, jak dla mnie bardzo kształtny, głowa jest równiez elegancka, nic dodać nic ująć, jakosciowo wyglada to wszystko super
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor Witam po dłuższym braku aktualizacji. Niestety z przykrością musze stwierdzić, że nie wyrobie sie do deadline'u. Miałem i bede miał niewiele czasu by nad nim posiedzieć. Model miał mieć normale ale nawet bez normali chyba nie dam rady. W każdym bądź razie model jest, niestety jeszcze nie zmapowany. Miał ponad 4k trisów więc zjechanie do 2999 trisów "troche" go zubożyło. Krytyka mile widziana. http://www.esnips.com/doc/075d4a43-b646-4e49-9269-6398faefa59f/front.jpg http://www.esnips.com/doc/87df5e3a-8193-451e-96ba-437e5de39c44/back.jpg http://www.esnips.com/doc/2ba2ec01-d3af-435b-8936-653762bf8dd5/face.jpg Problemy z imageshack stąd taka forma screenów. :( Pozdrawiam EDIT: Chyba skończone ufałki: EDIT2: Hmm, zastanawiam sie czy wogóle w dobrym kierunku zmierzam, bo nie ma żadnego odzewu. Nawet nie wiem co najbardziej kuleje. :/ No ale dobra, modelu już raczej nie poprawie bo już go zmapowalem, ale jak coś bardzo razi to pisać. Wstępna tekstura głowy: Nadal nie wiem czy to ma być człowiek czy nie. Może jakieś sugestie co do koloru skóry? Brąz bardziej, niebieski...?
Napisano 1 Maj 200618 l imo swietny poczatek tekstury, ale tak jak sugerujesz, skora moglaby byc troche ciemniejsza. poza tym to naprawde swietnie wyglada, powinienes skonczyc, nawet poza bitwą. pzdr
Napisano 1 Maj 200618 l Na obrazkach wydaje się niebieska ta skóra, więc mozesz pojechać w jakiś dziwny klimat, przecierz to Mroczny Pan! Taka niebieskawa metaliczna skóra....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto