Balas Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Jak uzyskac taka przezroczystosc w viewportsach? PS. w wielu tutkach 3dsmax ma czarny interfejs, gdzies to mozna ustawic czy cos sciagnac ? :)
Gość bl0ndynek Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Przeźroczystość prawym na model proparities -> see through , a co do czarnego maksa to w opacjach customize
Balas Napisano 15 Kwiecień 2006 Autor Napisano 15 Kwiecień 2006 Bo zastosowaniu see throught niby jest przezroczyste ale nie tak jak dalem na rysunku (bez tego... kropkowania ;) ) Cos jeszcze trzeba ustawic ? (bo tamto jest lepiej widoczne :) )
hawrok Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 no to sprobuj ustawic opacity na np 50% w Material Editor, bedzie taki podobny efekt jak na obrazku :)
Balas Napisano 15 Kwiecień 2006 Autor Napisano 15 Kwiecień 2006 No wlasnie o to chodzi ze jak tak sie zrobi to nie jest jak na obrazku, tylko po prostu przezroczyste
hawrok Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 to ja nie wiem o co dokladnie ci chodzi bo to co jest na obrazku to sandardowy niebieski material z ustawionym opacity na np 50%
hkropinski Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 to ja nie wiem o co dokladnie ci chodzi bo to co jest na obrazku to sandardowy niebieski material z ustawionym opacity na np 50% kompletna niewidza i błędne myslenie... to co pokazałeś na pierwszym zdjęciu to nic innego jak przezroczystość modelu. Aby uzyskać: 1. zaznacz docelowy model 2. wciśnij alt+x wtedy model bedzie przezroczysty a opticly zostaw w spokoju, pozdrawiam EDIT: i nie zapomnij o f3 / f4 by pokazać siatke!
Bruneq Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 hkropinski ma racje...... see-trought a jak ci kolorek przezroczystosci nei pasuje to sobie go zmien grzebiac w "customize"! podglad siatki to f4
zdeno Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 to że tam jest taka krateczka to prawdopodobnie wynik kompresji 2d z kodeka który jest stosowany przy nagrywaniu tutoriali. Alt+x to rozwiązanie szybsze . a nad opacity z materiału masz większą kontrolę.
mathix Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 Dokładnie Ci nie powiem, bo maxa już nie używam, ale jak pamiętam takie coś robi sie przy przeźroczystości renderowanej na OpenGL. Chociaż moim zdaniem to raczej niepożądany efekt. Wogóle jak pamietam to widok OpenGL był cienki, nawet tekstur nie filtrował.
owca Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 dodam jeszcze że zamiast alt+x można włączyć see-through w propeties obiektu. opacity materiału nie jest najlepszą metodą. lepiej ustawić visibility na mniejszą wartość i włączyć widok siatki (F4).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się