Napisano 15 Kwiecień 200618 l Jak uzyskac taka przezroczystosc w viewportsach? PS. w wielu tutkach 3dsmax ma czarny interfejs, gdzies to mozna ustawic czy cos sciagnac ? :)
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Przeźroczystość prawym na model proparities -> see through , a co do czarnego maksa to w opacjach customize
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Autor Bo zastosowaniu see throught niby jest przezroczyste ale nie tak jak dalem na rysunku (bez tego... kropkowania ;) ) Cos jeszcze trzeba ustawic ? (bo tamto jest lepiej widoczne :) )
Napisano 15 Kwiecień 200618 l no to sprobuj ustawic opacity na np 50% w Material Editor, bedzie taki podobny efekt jak na obrazku :)
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Autor No wlasnie o to chodzi ze jak tak sie zrobi to nie jest jak na obrazku, tylko po prostu przezroczyste
Napisano 15 Kwiecień 200618 l to ja nie wiem o co dokladnie ci chodzi bo to co jest na obrazku to sandardowy niebieski material z ustawionym opacity na np 50%
Napisano 15 Kwiecień 200618 l to ja nie wiem o co dokladnie ci chodzi bo to co jest na obrazku to sandardowy niebieski material z ustawionym opacity na np 50% kompletna niewidza i błędne myslenie... to co pokazałeś na pierwszym zdjęciu to nic innego jak przezroczystość modelu. Aby uzyskać: 1. zaznacz docelowy model 2. wciśnij alt+x wtedy model bedzie przezroczysty a opticly zostaw w spokoju, pozdrawiam EDIT: i nie zapomnij o f3 / f4 by pokazać siatke!
Napisano 17 Kwiecień 200618 l hkropinski ma racje...... see-trought a jak ci kolorek przezroczystosci nei pasuje to sobie go zmien grzebiac w "customize"! podglad siatki to f4
Napisano 17 Kwiecień 200618 l to że tam jest taka krateczka to prawdopodobnie wynik kompresji 2d z kodeka który jest stosowany przy nagrywaniu tutoriali. Alt+x to rozwiązanie szybsze . a nad opacity z materiału masz większą kontrolę.
Napisano 17 Kwiecień 200618 l Dokładnie Ci nie powiem, bo maxa już nie używam, ale jak pamiętam takie coś robi sie przy przeźroczystości renderowanej na OpenGL. Chociaż moim zdaniem to raczej niepożądany efekt. Wogóle jak pamietam to widok OpenGL był cienki, nawet tekstur nie filtrował.
Napisano 18 Kwiecień 200618 l dodam jeszcze że zamiast alt+x można włączyć see-through w propeties obiektu. opacity materiału nie jest najlepszą metodą. lepiej ustawić visibility na mniejszą wartość i włączyć widok siatki (F4).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto