Napisano 16 Kwiecień 200619 l Najlepiej samodzielnie pousuwać całe loopy, ewentualnie tylko pojedyncze krawędzie. No chyba, że masz piękną siateczkę, to sposób xeav'a jest dobry.
Napisano 16 Kwiecień 200619 l Autor a da sie najpierw optimize potem pobawić sie unwrapem a pozniej jakoś wrócić do dokładnego modelu..bo przy mojej siatce nie ustawie dokładnie materiału tak jak potrzeba..
Napisano 16 Kwiecień 200619 l Skopiuj obiekt, uprość siatkę, zmapuj, przenieś mapowanie na oryginaly model. Choć nie wiem, czy tak się da :) Czego to model, jeśli wolno spytać?
Napisano 16 Kwiecień 200619 l Autor nie dało rady, dopiero gdy na oryginał też nałoże optimize to da sie skopiować mape to model dłoni zrobionej w ZB
Napisano 17 Kwiecień 200619 l Ja na każdy palec nałożyłbym mapowanie cylidryczne, a na pozostałą część dłoni planarne. Później już tylko poskładać to jakoś w UV edytorze.