Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak w temacie. Chce sie pozbyć paru poligonów, za dużo ich tu..

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w jakim sofcie?

3ds max: Modyfikator Optimize

Maya: Poly>Reduce

Napisano

Najlepiej samodzielnie pousuwać całe loopy, ewentualnie tylko pojedyncze krawędzie. No chyba, że masz piękną siateczkę, to sposób xeav'a jest dobry.

Napisano

ja zazwyczaj mając za dużo polygonów usówam zbędne...

Napisano
  • Autor

a da sie najpierw optimize potem pobawić sie unwrapem a pozniej jakoś wrócić do dokładnego modelu..bo przy mojej siatce nie ustawie dokładnie materiału tak jak potrzeba..

Napisano

Skopiuj obiekt, uprość siatkę, zmapuj, przenieś mapowanie na oryginaly model.

Choć nie wiem, czy tak się da :)

 

Czego to model, jeśli wolno spytać?

Napisano
  • Autor

nie dało rady, dopiero gdy na oryginał też nałoże optimize to da sie skopiować mape

 

to model dłoni zrobionej w ZB

Napisano

Ja na każdy palec nałożyłbym mapowanie cylidryczne, a na pozostałą część dłoni planarne. Później już tylko poskładać to jakoś w UV edytorze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności