Jump to content

Featured Replies

Posted

jak w temacie. Chce sie pozbyć paru poligonów, za dużo ich tu..

  • Replies 7
  • Views 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

w jakim sofcie?

3ds max: Modyfikator Optimize

Maya: Poly>Reduce

Najlepiej samodzielnie pousuwać całe loopy, ewentualnie tylko pojedyncze krawędzie. No chyba, że masz piękną siateczkę, to sposób xeav'a jest dobry.

ja zazwyczaj mając za dużo polygonów usówam zbędne...

  • Author

a da sie najpierw optimize potem pobawić sie unwrapem a pozniej jakoś wrócić do dokładnego modelu..bo przy mojej siatce nie ustawie dokładnie materiału tak jak potrzeba..

Skopiuj obiekt, uprość siatkę, zmapuj, przenieś mapowanie na oryginaly model.

Choć nie wiem, czy tak się da :)

 

Czego to model, jeśli wolno spytać?

  • Author

nie dało rady, dopiero gdy na oryginał też nałoże optimize to da sie skopiować mape

 

to model dłoni zrobionej w ZB

Ja na każdy palec nałożyłbym mapowanie cylidryczne, a na pozostałą część dłoni planarne. Później już tylko poskładać to jakoś w UV edytorze.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy