April 16, 200619 yr Najlepiej samodzielnie pousuwać całe loopy, ewentualnie tylko pojedyncze krawędzie. No chyba, że masz piękną siateczkę, to sposób xeav'a jest dobry.
April 16, 200619 yr Author a da sie najpierw optimize potem pobawić sie unwrapem a pozniej jakoś wrócić do dokładnego modelu..bo przy mojej siatce nie ustawie dokładnie materiału tak jak potrzeba..
April 16, 200619 yr Skopiuj obiekt, uprość siatkę, zmapuj, przenieś mapowanie na oryginaly model. Choć nie wiem, czy tak się da :) Czego to model, jeśli wolno spytać?
April 16, 200619 yr Author nie dało rady, dopiero gdy na oryginał też nałoże optimize to da sie skopiować mape to model dłoni zrobionej w ZB
April 17, 200619 yr Ja na każdy palec nałożyłbym mapowanie cylidryczne, a na pozostałą część dłoni planarne. Później już tylko poskładać to jakoś w UV edytorze.