Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

jak w temacie. Chce sie pozbyć paru poligonów, za dużo ich tu..

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w jakim sofcie?

3ds max: Modyfikator Optimize

Maya: Poly>Reduce

Napisano

Najlepiej samodzielnie pousuwać całe loopy, ewentualnie tylko pojedyncze krawędzie. No chyba, że masz piękną siateczkę, to sposób xeav'a jest dobry.

Napisano

ja zazwyczaj mając za dużo polygonów usówam zbędne...

Napisano
  • Autor

a da sie najpierw optimize potem pobawić sie unwrapem a pozniej jakoś wrócić do dokładnego modelu..bo przy mojej siatce nie ustawie dokładnie materiału tak jak potrzeba..

Napisano

Skopiuj obiekt, uprość siatkę, zmapuj, przenieś mapowanie na oryginaly model.

Choć nie wiem, czy tak się da :)

 

Czego to model, jeśli wolno spytać?

Napisano
  • Autor

nie dało rady, dopiero gdy na oryginał też nałoże optimize to da sie skopiować mape

 

to model dłoni zrobionej w ZB

Napisano

Ja na każdy palec nałożyłbym mapowanie cylidryczne, a na pozostałą część dłoni planarne. Później już tylko poskładać to jakoś w UV edytorze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.