Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Nie wiem gdzie to zamiescic. Chciałbym, aby po wyjsciu z 6 emiterow, czasteczki układały się w kule. Czy to mozliwe? jeszcze raz: czasteczki wylatuja z emitera. leca do gory i ukladaja sie w sfere (kule). Czy to mozliwe? jesli tak to napiszcie jak to zrobic. gdy sie nie da, to prosilbym o takie samo tylko z jednego emitera (wiem ze z jednego sie da)

 

Prosze o pomoc i z gory dziekuje!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 858
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie jest to może zbyt eleganckie rozwiązanie, ale da się tak:

pcloud, i jako object-based emitter coś, co wylatuje z emitera i potem (morph) przekształca się w kulę.

Napisano

można to zrobić np. używając w PFlow testu find target. Czyli podpinasz jakiś obiekt niech będzie sobie tym celem i tam cząsteczki lecą. Jednak nie ułożą się w kulę.

 

Co proponuję, to wstawić grawitację i sferyczny deflektor, który będzie w sobie cząsteczki trzymał. Niech grawitacja przyciągnie do siebie cząsteczki, a deflektor niech się zmniejszy i utrzyma je w sobie. To tak po krótce.

 

Można też bardziej skomplikować np. wstawić grawitację, naokoło niej dać dwa deflectory jeden większy od drugiego. Wstawić do PFlow test collision do którego listy można wrzucić pierwszy (mniejszy deflektor) a po kolizji, niech cząsteczki odbijają się od drugiego (większego) deflectora.

 

Wtedy nie będzie potrzeby animować nic, a cząsteczki pozostaną w kuli. Trzeba pamiętać też, że deflektory mają wiele opcji takich jak bounce, variation, chaos i friction, które warto wykorzystać, żeby dodać ruchowi cząsteczek swego rodzaju niepowtarzalności.

 

Bounce to siła z jaką odbija deflektor, variation o zróżnicowanie tej siły, chaos określa różnorodność kierunków odbicia a friction mówi w jakim stopniu cząsteczki mają się "przyklejać" do powierzchni deflektora.

Napisano
  • Autor

Dzieki Leru! ten pierwszy sposob nie dzialal, ale drugi - bosko! jeszcze raz dziekuje. Aha - bedzie kolejny tutorial o PFlow?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.